• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vraagje over koplampen

Helaas valt alles weer in diggelen.... was van plan ze er deze week in te zetten aangezien het weer wat aangenamer zou worden..

maar nu is dus afgelopen maandag iemand uit de bocht gevlogen en heeft de achterkant finaal naar de klote geholpen.. nu ben ik dus bang dat ie total loss verklaard word.. heeft iemand enig idee wat de dagwaarde van een tigra uit 95' is?

SNC00294.jpg

SNC00293.jpg

SNC00265.jpg

988443_1.jpg

Om te huilen :'(

opzich mag je blij wezen ;) is gelijk je roest weggewerkt voor noppes!

als er dan toch gefixed wordt zou ik ook je slotgat

weg laten werken (zijn ze toch mee bezig en kan niet meer roesten)

en dan een automatische kofferbak opener op de

kop tikken ergens ;)

denk niet dat het total loss wordt trouwens.. dagwaarde is zover ik weet 2000,- nu..

en de bumpert kan een nieuwe op.. ff kijken wat je met

de desbetreffende garage kan regellen.. wellicht is een

tuning bumper goedkoper :angel

af en toe moet je ook de positieve dingen er van inzien king:

opzich mag je blij wezen ;) is gelijk je roest weggewerkt voor noppes!

als er dan toch gefixed wordt zou ik ook je slotgat

weg laten werken (zijn ze toch mee bezig en kan niet meer roesten)

en dan een automatische kofferbak opener op de

kop tikken ergens ;)

denk niet dat het total loss wordt trouwens.. dagwaarde is zover ik weet 2000,- nu..

en de bumpert kan een nieuwe op.. ff kijken wat je met

de desbetreffende garage kan regellen.. wellicht is een

tuning bumper goedkoper :angel

af en toe moet je ook de positieve dingen er van inzien king:

nou gaat lastig :P heb m sinds 1 november waarvan ie ongeveer 5 weke bij de deur gestaan heeft :P had m pas geleden laten fixen... waterpomp en distributie ware de lagers kapot en de chassis balken laten lassen :P en nu dit :S

hoop dat ze hem kunnen fixen.. en n tuning bumper word niet verzekerd heh moet k zelf extra voor lappen :P

en hoe bedoel je slot laten wegwerken dat slot is helemaal uit zen voegen geslagen hangt nu ergens achter het plaatwerk van de kofferbakklep

:o

nou gaat lastig :P heb m sinds 1 november waarvan ie ongeveer 5 weke bij de deur gestaan heeft :P had m pas geleden laten fixen... waterpomp en distributie ware de lagers kapot en de chassis balken laten lassen :P en nu dit :S

hoop dat ze hem kunnen fixen.. en n tuning bumper word niet verzekerd heh moet k zelf extra voor lappen :P

en hoe bedoel je slot laten wegwerken dat slot is helemaal uit zen voegen geslagen hangt nu ergens achter het plaatwerk van de kofferbakklep

:o

maar mocht deze totalloss verklaard worden en t word 2000 euro dan koop ik gewoon weer zo'n zelfde en strip deze... neem zo de velgjes dashboard uitlaat etc mee naar de volgende :P

maar mocht deze totalloss verklaard worden en t word 2000 euro dan koop ik gewoon weer zo'n zelfde en strip deze... neem zo de velgjes dashboard uitlaat etc mee naar de volgende :P

mocht dit gebeuren heb ik wel belang bij dat stripje onder je voorbumper :P ben al een tijdje naar zo'n ding op zoek.

mocht dit gebeuren heb ik wel belang bij dat stripje onder je voorbumper :P ben al een tijdje naar zo'n ding op zoek.

haha die was ik vergeten erbij te vermelden :p maar die zijn toch zo te vinden joh vrij veel tigra's hebben die er standaard opzitten :o

haha die was ik vergeten erbij te vermelden :p maar die zijn toch zo te vinden joh vrij veel tigra's hebben die er standaard opzitten :o

Stripjes zal je op een sloop wel vinden, staan Vaak VEEL tigra's op de sloop.

hier staan er op iedere sloop wel 1 of 2 tigra's

Willem

Stripjes zal je op een sloop wel vinden, staan Vaak VEEL tigra's op de sloop.

hier staan er op iedere sloop wel 1 of 2 tigra's

Willem

hier staan er af en toe jammer genoeg.. na 2 maanden gaat ie ook de pers in..

moet geluk hebben als er een toffe zwarte tig staat..

zoek ook nog leuk spul voor me tig :D

vooral zo`n lipje, meegespoten handvaten enz.

hier staan er af en toe jammer genoeg.. na 2 maanden gaat ie ook de pers in..

moet geluk hebben als er een toffe zwarte tig staat..

zoek ook nog leuk spul voor me tig :D

vooral zo`n lipje, meegespoten handvaten enz.

die handvaten kun je toch gewoon los kopen als chroom kleur ofzo? en dan met de kleurcode van je auto n knikkerbus erbij kope?

moet je all1 een stofvrije ruimte hebben:o

en die lipjes ja los nieuwprijs zijn ze rond de 120 euro ofzo ( belachelijk naar mijn mening) maar goed.. :P

die handvaten kun je toch gewoon los kopen als chroom kleur ofzo? en dan met de kleurcode van je auto n knikkerbus erbij kope?

moet je all1 een stofvrije ruimte hebben:o

en die lipjes ja los nieuwprijs zijn ze rond de 120 euro ofzo ( belachelijk naar mijn mening) maar goed.. :P

ja te duur idd ;) vind de helft meer als genoeg voor zo`n lipje..

zal is kijken wat ik met de handvaten kan..

van een vectro oid kun je ze ook afhalen en dan

heb je met geluk meegespoten zonder slotgat..

die moet ik hebben! haha

Terug
Naar boven