• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraagje over verlagen

LOL , ik bedoelde even simpel gezegt dat je een zeer mooie Astra hebt en ook nog eens met allerlei leuke extra's ,

alleen de foto's laten dit slecht zien en lijken zelfs vervormd.

Dus met wat andere plaatjes komt je auto beter over en is de verlaging beter te zien.

En met straatgebruik bedoel ik zo als ik het zei ; op straat kom je allerlei obstakels tegen in de vorm

van drempels etc. daar moet je auto nog wel overheen kunnen en niet zoals een fullrace set die je auto maar

een paar centim. boven de weg houdt wat alleen mooi is voor shows en racerijdoeleinden.

LOL , ik bedoelde even simpel gezegt dat je een zeer mooie Astra hebt en ook nog eens met allerlei leuke extra's ,

alleen de foto's laten dit slecht zien en lijken zelfs vervormd.

Dus met wat andere plaatjes komt je auto beter over en is de verlaging beter te zien.

En met straatgebruik bedoel ik zo als ik het zei ; op straat kom je allerlei obstakels tegen in de vorm

van drempels etc. daar moet je auto nog wel overheen kunnen en niet zoals een fullrace set die je auto maar

een paar centim. boven de weg houdt wat alleen mooi is voor shows en racerijdoeleinden.

Mijn excuses dan ik had dus het bericht totaal verkeerd gelezen of beter gezegd het was bij mij niet zo over gekomen zoals je nu zei.

Maar goed gelukkig snap ik je nu door je tekst en uitleg, enne dat de foto vervormd lijkt kan kloppen ik heb de afbeelding verkleind en dit maal niet via Photoshop maar via gewoon weg Paint en dan is het dit resultaat.

Ik zal van het weekend wat betere foto's maken en het met jullie delen.

Mijn excuses dan ik had dus het bericht totaal verkeerd gelezen of beter gezegd het was bij mij niet zo over gekomen zoals je nu zei.

Maar goed gelukkig snap ik je nu door je tekst en uitleg, enne dat de foto vervormd lijkt kan kloppen ik heb de afbeelding verkleind en dit maal niet via Photoshop maar via gewoon weg Paint en dan is het dit resultaat.

Ik zal van het weekend wat betere foto's maken en het met jullie delen.

Terug
Naar boven