• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraagje voor de vaders

Spiegel monteer je boven de binnenspiegel....

Onze kids hebben altijd achterin gezeten, lijkt mij op het oog van verkeersveiligheid ook beter, kind naast je leidt ook erg af.

Als je onverhoops bij de kleine iets moet doen, [wat bij ons zelden voor kwam] dan stop je op een veilige plaats, beter iets later op je afspraak dan in de berm.

Gordijn airbags vormen geen gevaar voor de kids.......

ze zitten dan ook altijd achter de passagiers stoel...maar zo'n spiegel is idd geen porum :P

ik zou me goed laten voorlichten door maxi-cosi.zij kunnen je vertellen hoe je het beste je nieuwe aanwinst kan vervoeren...

Cosi achterin lijkt.mij ook beter voor de veiligheid. Kleintje naast je lijd.snel.af en je wilt geen ongeluk omdat ie zo lief naar je lacht. Mijn is nu 11maanden en altijd achterin gezeten. Nu kinderstoel dus kan ze lekker naar buiten kijken.

En ggordijn airbags zijn ongevaarlijk voor baby's achterin. Dit doordat de airbag hoger zit en dus geen gevaar vormt. Staat volgens mij in de handleiding

Spiegel monteer je boven de binnenspiegel....

Onze kids hebben altijd achterin gezeten, lijkt mij op het oog van verkeersveiligheid ook beter, kind naast je leidt ook erg af.

Als je onverhoops bij de kleine iets moet doen, [wat bij ons zelden voor kwam] dan stop je op een veilige plaats, beter iets later op je afspraak dan in de berm.

Gordijn airbags vormen geen gevaar voor de kids.......

Cosi achterin lijkt.mij ook beter voor de veiligheid. Kleintje naast je lijd.snel.af en je wilt geen ongeluk omdat ie zo lief naar je lacht. Mijn is nu 11maanden en altijd achterin gezeten. Nu kinderstoel dus kan ze lekker naar buiten kijken.

En ggordijn airbags zijn ongevaarlijk voor baby's achterin. Dit doordat de airbag hoger zit en dus geen gevaar vormt. Staat volgens mij in de handleiding

Gewoon de maxi cosi achterin, Kijk voor een family fix. Als je een easy fix neemt dan heb je alleen een maxi cosi wat erop kan. Met family fix kun je er ook een stoeltje opzetten.

Het is echt gewoon ideaal, kost wat. Maar dan heb je ook wat. En het gemakt dat je er van hebt is onbetaalbaar. Dat gekloot iedere keer met dit gordels om dat bakkie daar wordt je niet gelukkig van.:D

[rquote=1887523&tid=144194&author=DEEF]die 2 van mij zaten ook een astra g station in de maxi-cosi.dus geen gedoe met gordijn-airbags :D

maar voorin zou ik sowieso nooit een maxi-cosi zetten.airbag uit of niet!

achterbank is veiliger...

maar JERK..is het al zover dan??:P[/rquote]

Even een (kleine) update

Ik ben afgelopen vrijdag vader geworden van een prachtige zoon

We hebben hem de naam Levi gegeven en heeft al een ritje in de OPC mee mogen maken :wors

Gewoon de maxi cosi achterin, Kijk voor een family fix. Als je een easy fix neemt dan heb je alleen een maxi cosi wat erop kan. Met family fix kun je er ook een stoeltje opzetten.

Het is echt gewoon ideaal, kost wat. Maar dan heb je ook wat. En het gemakt dat je er van hebt is onbetaalbaar. Dat gekloot iedere keer met dit gordels om dat bakkie daar wordt je niet gelukkig van.:D

[rquote=1887523&tid=144194&author=DEEF]die 2 van mij zaten ook een astra g station in de maxi-cosi.dus geen gedoe met gordijn-airbags :D

maar voorin zou ik sowieso nooit een maxi-cosi zetten.airbag uit of niet!

achterbank is veiliger...

maar JERK..is het al zover dan??:P[/rquote]

Even een (kleine) update

Ik ben afgelopen vrijdag vader geworden van een prachtige zoon

We hebben hem de naam Levi gegeven en heeft al een ritje in de OPC mee mogen maken :wors

Gefeliciteerd met de kleine. Is wel hectisch he zo de eerste paar dagen ;-)

Weet er alles van, die kleine man van ons is alweer 5 maanden. Geniet er van!!

Gefeliciteerd met de kleine. Is wel hectisch he zo de eerste paar dagen ;-)

Weet er alles van, die kleine man van ons is alweer 5 maanden. Geniet er van!!

Terug
Naar boven