• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraagje

Goedenmorgen allemaal!

Ik heb een vraag

Gisteren weer eens mijn corsatje gewassen,en die glimt weer als een spiegeltje(en dat voor een wagen van 17 jaar oud)

Maar mijn bumpers zijn niet zo mooi meer,helemaal vaal van kleur geworden(zwart is nu zo,n beetje grijs geworden,en dan zit dat eigenlijk alleen aan de zijkanten,voor en achterkanten zijn nog wel mooi)

Heeft een van jullie mischien een tip wat ik daar mee kan doen om ze weer een beetje mooi te krijgen?

Zonder dat ik er nieuwe op moet gaan zetten,want dat is niet me bedoeling

Groetjes

Miriam

Dank jullie wel voor jullie reacties

Ik ga voor het eraf schroeven,schuren ontvetten en spuiten en dan zijn en blijven ze tenminste mooi:thumbup

Het is er prachtig weer voor dus knutselen maar:D

Ik gebruik voor 't weer zwart te krijgen een of andere bumper cleaner, dacht van Motip!

even iets anders:

Heb jij kleurcode 140 en ben je geinteresseerd in een achterklep MET spoiler?

Ik heb denkelijk de zelfde kleur, rauchsilber 140 en zoek een achterklep ZONDER spoiler.

Laat maar wat weten via u2u als je interesse hebt:P

Groeten Biën aka TetSuo:agent

Nou...........................Het is gelukt hoor

We moesten vanmiddag even naar een automatrialenshop(weet niet of namen noemen hier verboden is vandaar deze omschrijving)

En daar stond inderdaad zo,n flesje bumper cleaner met zwarte troep erdoorheen

Vanmiddag meteen aan de slag gegaan en whauwwwww nooit gedacht dat ze er zo mooi van konden worden hahahaha

Ik ben er blij mee,voorlopig zijn ze weer mooi strak!

Wat was de naam van die bumper cleaner? Ben ook opzoek naar een goede back to blacker:p Foto's van before and after? :angel

Nou heb ik wel zeer goede reviews over Black wow en gelezen, maar deze is nogal prijzig.

Zoals louwe 16 klepper al zei, back to black werkt op zich best goed maar moet vaker herhaald worden. Als de bumpers al grijzig zijn is het al te laat.

mvg Casper

Ik heb gebruikt Black Chrome van turle wax en deze koste me 6,99 een fles

heb het 3x behandeld en echt het is als nieuw!

Mijn bumpers waren echt in en in grijz ipv zwart

Zo vergrijzd waren ze

16icvg5.jpg

En zozijn ze nu

18kl8h.jpg

En volgens die kerel van de brezan blijft dit zeker 6 maanden zitten,en ach na die tijd id het zowiezo wel weer eesn tijd voor een poetsbeurt:D

gewoon een verffohn gebruiken, heel voorzichtig er op branden.. dit trekt de olieen in de bumper weer naar boven waardoor ze ook weer mooi zwart worden

Terug
Naar boven