• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraagje

Nick-C20XE

Post weinig
Hey ik wist even niet waar ik dit moest vragen dus ik doe het maar eventjes hier.

Weet iemand toevallig wat voor lampjes dit zijn ? qua fitting etc.

Heb deze namelijk zo met de auto gekocht en ze hebben dezelfde kleur als mijn 8000k Xenon en nu is er een kapot.

Zou graag (ongeveer) dezelfde kleur hebben.

Heb al wat gezocht maar ik vind alleen blauw of wit, en ik weet niet welke nou daadwerkelijk deze kleur hebben.

Ook staan er meerde fitting namen en ik ben op werk niets anders gewend dan gewoon steeklampjes :P

plaatje bij het praatje:

edstadslicht.jpg

Alvast bedankt !

Dat is in ieder geval een T10 fitting. Ook wel 10mm Steekfitting genoemd.

100% kleur matchen gaat je nooit lukken, maar je kan met die lampjes wel kleur bij-mengen. Ik denk dat het sterk aan te raden is om helder witte leds erbij te doen. Dat wast eventuele kleur in je licht iets uit.

Helder blauw zal de kleur iets versterken waarschijnlijk.

Ok bedankt allemaal !

Had bij de praxis al 2 normale gloeilamp steek lampjes gekocht voor 2 euro aangezien ik er toch de APK mee door moet.

Koop ik binnenkort wel gewoon 2 led lampjes met wit licht.

Terug
Naar boven