• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraagje

Oarikje

Post weinig
Ik ben benieuwt of ik een 2.0 16v in een Astra f mag doen waar orgineel een 1.4 in zit. En wat moet er Gebeuren als ik het wil invoeren bij de rdw? Greetz

dan moet je ten eerste netjes inbouwen en volgens mij kan jij gewoon een type goedkeuring halen en ben je voor 50 euro klaar....

dan moet je ten eerste netjes inbouwen en volgens mij kan jij gewoon een type goedkeuring halen en ben je voor 50 euro klaar....

Zijn nog wel wat meer dingetjes nodig dan alleen het blok, stabilisatie stangen, anti-rollbar op de achter as, remmen compleet (HRC en al...) Mogelijk ook de tussenbalk of bij Astra het subframe, maar weet ik niet zeker. Carrosserie is wel als ik me niet vergis identiek....

Zijn nog wel wat meer dingetjes nodig dan alleen het blok, stabilisatie stangen, anti-rollbar op de achter as, remmen compleet (HRC en al...) Mogelijk ook de tussenbalk of bij Astra het subframe, maar weet ik niet zeker. Carrosserie is wel als ik me niet vergis identiek....

Veendam toch? 10 min rijden :)origineel gepost door corsa2.016v

even bij het keuringsstation in groningen langs,

en als het goed gaat staat die voor 50 euro op kenteken

origineel gepost door Oarikje

Veendam is het hoofdkantoor en geen keuringsstation

origineel gepost door Oarikje

Veendam is het hoofdkantoor en geen keuringsstation

[rquote=1819238&tid=138669&author=Vinci]Zijn nog wel wat meer dingetjes nodig dan alleen het blok, stabilisatie stangen, anti-rollbar op de achter as, remmen compleet (HRC en al...) Mogelijk ook de tussenbalk of bij Astra het subframe, maar weet ik niet zeker. Carrosserie is wel als ik me niet vergis identiek....[/rquote]

denk t nie

k heb mijn v6 in de gsi gebouwd en verder alles orgineel alleen de remmen voor niet

[rquote=1819238&tid=138669&author=Vinci]Zijn nog wel wat meer dingetjes nodig dan alleen het blok, stabilisatie stangen, anti-rollbar op de achter as, remmen compleet (HRC en al...) Mogelijk ook de tussenbalk of bij Astra het subframe, maar weet ik niet zeker. Carrosserie is wel als ik me niet vergis identiek....[/rquote]

denk t nie

k heb mijn v6 in de gsi gebouwd en verder alles orgineel alleen de remmen voor niet

[rquote=1821130&tid=138669&author=jblfreak][rquote=1819238&tid=138669&author=Vinci]Zijn nog wel wat meer dingetjes nodig dan alleen het blok, stabilisatie stangen, anti-rollbar op de achter as, remmen compleet (HRC en al...) Mogelijk ook de tussenbalk of bij Astra het subframe, maar weet ik niet zeker. Carrosserie is wel als ik me niet vergis identiek....[/rquote]

denk t nie

[/rquote]

Het is misschien geen verplichting, maar ik heb het zelf toch maar gedaan. Ik denk dat ze het op een originele GSI niet voor niks erop hebben gebouwd.

[rquote=1821130&tid=138669&author=jblfreak][rquote=1819238&tid=138669&author=Vinci]Zijn nog wel wat meer dingetjes nodig dan alleen het blok, stabilisatie stangen, anti-rollbar op de achter as, remmen compleet (HRC en al...) Mogelijk ook de tussenbalk of bij Astra het subframe, maar weet ik niet zeker. Carrosserie is wel als ik me niet vergis identiek....[/rquote]

denk t nie

[/rquote]

Het is misschien geen verplichting, maar ik heb het zelf toch maar gedaan. Ik denk dat ze het op een originele GSI niet voor niks erop hebben gebouwd.

Terug
Naar boven