ik ga dus mijn ibiza uit 2002 inruilen voor een vectra met maar 4.000 km meer en die is zelfs 3 jaar ouder dus,
vroeg ik mijn af,
welk type vectra heb ik hier en is het een beetje een fijn autotje,
ik ga morgen testritje doen maar ben nu al enorm benieuwd! laat even weten!
hier de informatie
€ 2.750,-
Wegenbelasting: € 153,00 tot € 175,00 per kwartaal
Voertuig
153423 KM
4 cilinders 1998 CC
100 KW / 136 PK Benzine
1295 kg
4 - deurs Sedan
Opties en extra's
elektrische ramen voor, gel. voorruit+get. glas, achterwisser+sproeier, in delen neerkl. achterb., hoofdsteunen voor, hoofdsteunen achter, etc.
meer details
elektrische ramen voor, gel. voorruit+get. glas, achterwisser+sproeier, in delen neerkl. achterb., hoofdsteunen voor, hoofdsteunen achter, boordcomputer, buitensp. in carr. kleur, derde remlicht, ABS, stuurbekrachtiging, verstb. koplampen, mistlampen voor, radio-voorbereiding, toerenteller, buitentemperatuurmeter, dubbele airbag, verstelbare stuurkolom, startblokkering, buitensp. elektr. + verw., automatische airco, c.deurv. met afst.bed., stoel best. hoogte verst., lendesteunen (verstelb.), bumpers in carr. kleur, lichtmetalen velgen 15".
minder details
Veiligheid
APK vervaldatum: 03-03-2012
fotos :
vroeg ik mijn af,
welk type vectra heb ik hier en is het een beetje een fijn autotje,
ik ga morgen testritje doen maar ben nu al enorm benieuwd! laat even weten!
hier de informatie
€ 2.750,-
Wegenbelasting: € 153,00 tot € 175,00 per kwartaal
Voertuig
153423 KM
4 cilinders 1998 CC
100 KW / 136 PK Benzine
1295 kg
4 - deurs Sedan
Opties en extra's
elektrische ramen voor, gel. voorruit+get. glas, achterwisser+sproeier, in delen neerkl. achterb., hoofdsteunen voor, hoofdsteunen achter, etc.
meer details
elektrische ramen voor, gel. voorruit+get. glas, achterwisser+sproeier, in delen neerkl. achterb., hoofdsteunen voor, hoofdsteunen achter, boordcomputer, buitensp. in carr. kleur, derde remlicht, ABS, stuurbekrachtiging, verstb. koplampen, mistlampen voor, radio-voorbereiding, toerenteller, buitentemperatuurmeter, dubbele airbag, verstelbare stuurkolom, startblokkering, buitensp. elektr. + verw., automatische airco, c.deurv. met afst.bed., stoel best. hoogte verst., lendesteunen (verstelb.), bumpers in carr. kleur, lichtmetalen velgen 15".
minder details
Veiligheid
APK vervaldatum: 03-03-2012
fotos :