• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vraagjes

origineel gepost door babyblue

origineel gepost door Kermitkiller

kleurnr 205 is lago blau :D helemaal correct al noem ik het baby blauw:thumbup maar nu is mijn basis vraag is het verstandig om een 1600 erin te doen? zodat hij weer mooi orgineel word want veel kilometers gaat hij niet maken per jaar alvast bedankt

origineel gepost door henk 400rr

...en dat terwijl je nog niet veel meer weet :D :D

knap! :thumbup

SR staat voor "Sport Rally"

Even in het kort;

Bij A-manta heette dit in bepaalde landen eerst de rally, later de SR, hier altijd de SR, ook bij de B-manta, SR was een optiepakket en kon je krijgen met resp. de 1.3 S, 1.6S, 1.9S en 2.0S, de 1.2 zat daar niet bij.

In het voorjaar 1981 hield de SR op met bestaan.

achja wikipedia weet alles he;) ik heb even een paar fotos ..]

Wikipedia ..... :o :o

Ik ben zwaar beledigd :fy1 :fy1

wat een klote opmerking.

...en dat terwijl je nog niet veel meer weet :D :D

knap! :thumbup

SR staat voor "Sport Rally"

Even in het kort;

Bij A-manta heette dit in bepaalde landen eerst de rally, later de SR, hier altijd de SR, ook bij de B-manta, SR was een optiepakket en kon je krijgen met resp. de 1.3 S, 1.6S, 1.9S en 2.0S, de 1.2 zat daar niet bij.

In het voorjaar 1981 hield de SR op met bestaan.

achja wikipedia weet alles he;) ik heb even een paar fotos ..]

Wikipedia ..... :o :o

Ik ben zwaar beledigd :fy1 :fy1

wat een klote opmerking.

haha sorry khad het over mezelf haha en dat over de sr staat niet op wikipedia dus respect:P

Als je er toch verder geen waarde hecht aan parcoursen etc laat dan die 2.0S aub liggen... Als hij goed loopt dan zou ik hem mooi laten liggen. Beetje vermogen is toch wel prettig op de weg.

Maar goed jou keuze:thumbup

origineel gepost door postbusmanta

Origineel is het pas als het motornummer bij het carrosserienummer hoort. Dan is het zonde om er iets anders in te hangen.

Misschien stomme vraag: Hoe kun je dit precies chekken?

Een manta a gaat kwa liters nie verder dan 1.9 dat is ook wel logisch want de zwaarste uitvoering is de gt/e en die heeft een 1.9.

:agent

Terug
Naar boven