• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vreemd probleem Corsa A c14nz

Dat zou geen oplossing zijn voor 't probleem. Deed 't altijd goed met c14nz injector en dat moet nu weer. Zal 's kijken wat ie doet als ik de temperatuursensor los trek dan. En kijken of de brandstofpomp 100% is. Zal ook de computer 's uitwisselen met die van een B-Corsa met c14nz, tenminste, ik neem aan dat de computer uitwisselbaar is.

maaruh, c16nz injector geeft meer brandstof lijkt me? dus zou de inspuiting normaal gesproken niet helemaal jofel zijn. Heb alleen nog niet echt een idee waar dat aan kan liggen. Probeer idd eens de temperatuursensor.

maaruh, c16nz injector geeft meer brandstof lijkt me? dus zou de inspuiting normaal gesproken niet helemaal jofel zijn. Heb alleen nog niet echt een idee waar dat aan kan liggen. Probeer idd eens de temperatuursensor.

Temperatuursensor is goed, computer is goed, brandstofpomp is goed, alle andere sensoren, ontsteking... Geen lekkage's... Zit nu een 1600 injector in, en loopt als een tiet... Schiet mij maar lek. :P Meteen APK'tje erop en dan mag 't weer zomer worden! :D

Temperatuursensor is goed, computer is goed, brandstofpomp is goed, alle andere sensoren, ontsteking... Geen lekkage's... Zit nu een 1600 injector in, en loopt als een tiet... Schiet mij maar lek. :P Meteen APK'tje erop en dan mag 't weer zomer worden! :D

Lekker laten zitten toch? Verbruik zal er niet minder om zijn denk ik?

Heb je die tempsensor nou verwisseld of?

Lekker laten zitten toch? Verbruik zal er niet minder om zijn denk ik?

Heb je die tempsensor nou verwisseld of?

Temperatuursensor heb ik lekker laten zitten. Alle waardes zijn verder goed qua co enzo. Dus verbruik zal gewoon normaal zijn, liep bij mij altijd rond 1 op 15. Maar zal kijken wat ie dit seizoen doet.

Temperatuursensor heb ik lekker laten zitten. Alle waardes zijn verder goed qua co enzo. Dus verbruik zal gewoon normaal zijn, liep bij mij altijd rond 1 op 15. Maar zal kijken wat ie dit seizoen doet.

injector van de C16NZ had je kunnen laten zitten, is gelijk aan die van de C12NZ X12SZ C14NZ X14NZ X14SZ E16NZ C16NZ X16SZ X16SZR.

injector is vaak het probleem.

Willem

injector van de C16NZ had je kunnen laten zitten, is gelijk aan die van de C12NZ X12SZ C14NZ X14NZ X14SZ E16NZ C16NZ X16SZ X16SZR.

injector is vaak het probleem.

Willem

Vanmiddag de Michalak weer op kunnen halen. Meteen een nieuwe APK op gekomen, dus het cabrioseizoen mag van mij beginnen. Afgelopen jaar net 307km kunnen rijden.

't Apparaat heeft nog nooit zo mooi stationair gelopen, dus zal al langer iets aan de hand zijn geweest. Maar merkte nooit iets tijdens het rijden.

Zal 'm dadelijk weer terugzetten in m'n loods bij m'n TR en Calibra en komt er niet eerder weer weg als 't zonnetje lekker warm schijnt. :D

Vanmiddag de Michalak weer op kunnen halen. Meteen een nieuwe APK op gekomen, dus het cabrioseizoen mag van mij beginnen. Afgelopen jaar net 307km kunnen rijden.

't Apparaat heeft nog nooit zo mooi stationair gelopen, dus zal al langer iets aan de hand zijn geweest. Maar merkte nooit iets tijdens het rijden.

Zal 'm dadelijk weer terugzetten in m'n loods bij m'n TR en Calibra en komt er niet eerder weer weg als 't zonnetje lekker warm schijnt. :D

Terug
Naar boven