• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vreemd stuur gedrag

@Nagtie wrote:Mario

Jij denkt dat een auto met een gebroken veer door de apk komt?

Waar haal je dat uit?

Maar wie weet als de veer nog voldoende klemt, en je een schele keurmeester treft :D

Zelf zal ik het niet in mn hoofd halen een auto met mankementen aan te bieden voor keuren

MVG Mario

Is lezen hier echt zo lastig???

Die veer bij kwik fit was vorig jaar!!! En Kwik fit heeft het dus niet gezien, dat staat eigenlijk allemaal vrij duidelijk in mijn stukkie..

Die veer is vorig jaar al gemaakt, dat heeft dus ook weinig met de APK te maken..

Graag antwoord op de vraag waar ik in de buurt van Utrecht de auto voor 50 euro kan laten uitlijnen, wat ik kan vinden is allemaal 75 tot 80 euro.

Is lezen hier echt zo lastig???

Die veer bij kwik fit was vorig jaar!!! En Kwik fit heeft het dus niet gezien, dat staat eigenlijk allemaal vrij duidelijk in mijn stukkie..

Die veer is vorig jaar al gemaakt, dat heeft dus ook weinig met de APK te maken..

Graag antwoord op de vraag waar ik in de buurt van Utrecht de auto voor 50 euro kan laten uitlijnen, wat ik kan vinden is allemaal 75 tot 80 euro.

Andere plaats een uitlijner zoeken.

Belachelijke prijsen 75/80 euro.

Ze hoeven niet eens de achteras uit te lijnen, enkel de spoorstangen voor even bij draaien.

Met een half uur ben je weer buiten (vooral bij een draadloos apparaat)

Andere plaats een uitlijner zoeken.

Belachelijke prijsen 75/80 euro.

Ze hoeven niet eens de achteras uit te lijnen, enkel de spoorstangen voor even bij draaien.

Met een half uur ben je weer buiten (vooral bij een draadloos apparaat)

@Astraman wrote:Jah bij kwikfit is er altijd iets met je veren, accu, banden of uitlaat. Die kunnen ze namelijk verkopen. Een keer geweest, want ik had een kortingspas, was van alles mis, en ik vermoedde dat het niet aan de haak en vroeg of ze het wilde laten zien, zat bijv speling op het voorwiel....jah als je de auto opkrikt en je pakt het voorwiel aan de zijkanten vast dan kun je hem idd heen en weer schudden, dat heet sturen.....dus ben na discussie zonder betalen weer vertrokken. Bij mijn andere garage, met vlag en wimpel door de APK, wel opmerkingen over dingetjes die ik A wist, en B niet naar voren kwamen bij de Kwikfit.

Even uit laten lijnen en dan moet het beter zijn.

Even een correctie.. Ik dacht dit dus ook altijd maar dit verschilt per vestiging aangezien het een franchise onderneming is..

Hier in Zevenaar is het prima voor mekaar, m'n broer is er een paar keer geweest voor de APK en datgene wat vervangen moest worden, werd later ook gewoon aangetoond aan de hand van de oude spullen. Ook kreeg hij een nette factuur overhandigt waar alles mooi beschreven was! :thumbup

Niet elke Kwik-fit vestiging is dus klote :afro

@Astraman wrote:Jah bij kwikfit is er altijd iets met je veren, accu, banden of uitlaat. Die kunnen ze namelijk verkopen. Een keer geweest, want ik had een kortingspas, was van alles mis, en ik vermoedde dat het niet aan de haak en vroeg of ze het wilde laten zien, zat bijv speling op het voorwiel....jah als je de auto opkrikt en je pakt het voorwiel aan de zijkanten vast dan kun je hem idd heen en weer schudden, dat heet sturen.....dus ben na discussie zonder betalen weer vertrokken. Bij mijn andere garage, met vlag en wimpel door de APK, wel opmerkingen over dingetjes die ik A wist, en B niet naar voren kwamen bij de Kwikfit.

Even uit laten lijnen en dan moet het beter zijn.

Even een correctie.. Ik dacht dit dus ook altijd maar dit verschilt per vestiging aangezien het een franchise onderneming is..

Hier in Zevenaar is het prima voor mekaar, m'n broer is er een paar keer geweest voor de APK en datgene wat vervangen moest worden, werd later ook gewoon aangetoond aan de hand van de oude spullen. Ook kreeg hij een nette factuur overhandigt waar alles mooi beschreven was! :thumbup

Niet elke Kwik-fit vestiging is dus klote :afro

Terug
Naar boven