• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vreemd voorval op de snelweg

okeej.. je hebt heel veel verschilende diensten binnen nederland meer dan de mensen denken.

Maar in iedergeval die auto's die bij ons staan hebben ramen van 5 a 6 cm dik.

Bodemplaat gepanserd eigelijk rondom.

En inderdaad de kofferbak van die gasten zijn altijd goed gevult met lood en metaal:P

origineel gepost door Desperado

okeej.. je hebt heel veel verschilende diensten binnen nederland meer dan de mensen denken.

En inderdaad de kofferbak van die gasten zijn altijd goed gevult met lood en metaal:P

daarom... en ik heb ze ook wel eens voorbij zien VLIEGEN op de snelweg.....

maar die gasten kunnen wel rijden:vertag:vertag

die rijopleiding zou ik ook wel willen krijgen :D:D

kwam er gister avond rond 22u no 1 voorbij vliegen letterlijk op de nieuwe randweg van eindhoven daar mag je 80km/h komt zo'n waus met dik 200 km/h voorbij vliegen (donkere audi a4 station) sta je daar 2 meter van de weg af te werken = niet fijn

origineel gepost door corsaracer

origineel gepost door Desperado

daarom... en ik heb ze ook wel eens voorbij zien VLIEGEN op de snelweg.....

maar die gasten kunnen wel rijden:vertag:vertag

die rijopleiding zou ik ook wel willen krijgen :D:D

Ja die gasten kunnen echt heel goed rijden.

Ik heb zelf ook een rijopleiding gekregen ivm met me werk.

Maar die rijopleiding valt in het niet met die van hun

Hun zijn zelf niet aansprakelijk.

Alles word betaald door de overheid.

Edit: of ze hebben zich niet aan de wet gehouden met bo rijden.

Bijzondere oproep.

die jongens hebben mooie autos,volvo''s snelle dingen,t5 aantal verder mecedes,vw,audi,enz

leuk spul in de kofferbak,mp5's enz:P paar keer zien trainen hier op de kazerne

zie ze op t werk regelmatig als ze schade hebben, staat momenteel een landcruiser met xtra dikke ramen, xtra grote remmen,lampjes en noem zo maar op, ding weegt 4500 kg ipv 2500.. ook oude bmw 5 series en de audi's soms klaar maken voor particulier gebruik dus lampjes eraf en gaatjes dicht maken.. ook zie ik veel undercoverauto's van de regio hier en volgauto's (degene met 2 kentekens en overal verstopte lampjes en knopjes....

Er reed vandaag nog een 'normale' E-klasse met licht en geluid en hoge snelheid voor me neus voorbij in Arnhem

Van mij mogen ze doodvallen, halve zolen. Ben ook een keer zowat van mn sokken gereden, doordat zo'n eikel in een onoverzichtelijke bocht, volgas erdoorheen kwam zeilen, over mijn weghelft (ik had binnenbocht). Als ik niet geremd had en (ver) door de berm was gegaan, was het me waarschijnlijk slechter afgelopen.

Kun je nog zo'n goede training gehad hebben, maar je kunt echt niet meer zien dan een ander. En dan het verhaal van die kruising hierboven..... niks gaafs of stoers aan.

ze hebben wel lef als ik dat zo hoor

lijkt me wel gaaf om te doen

ff naar het uitzendbureau kijke of ze nog een vacature hebbe :P

Terug
Naar boven