ik heb het idee dat men brandstof meter een beetje is ontspoord in men auto.
ten eerste al:
als ik de auto vol gooi gaat de meter niet verder dan de +/- 52 liter terwijl er 60 liter in kan. nou is dit niet zo erg maar toch.
ook leeft er een spook in die me wil laten tanken ofzo :S
als men auto op 30 liter staat (tankmeter dan
) dan zakt die soms helemaal naar beneden en begint het lampje te branden dat ik moet tanken. als ik gewoon verder rijd stijgt die weer en gaat die weer terug naar de 30 liter. ( begint soms ook bij 20 enz.)
als ik dan op men schermpje kijk dan staat er dat ik nog een rij bereik heb van +/-300 km heb als et lampje brand.
en het volgende:
op men schermpje staat dat ik bijv.. een rijbereik heb van 350 km. nou reed ik een stukje zo'n +/- 5 km en toen had ik nog een rijbereik van 260 km. beetje vreemd niet :S
daar heb dat ding soms last van is niet altijd maar wel regelmatig.
zou het kunnen zijn dat de benzine meter een beetje kapot is of een slecht contact heeft ?
gaat om een x25xe.
ten eerste al:
als ik de auto vol gooi gaat de meter niet verder dan de +/- 52 liter terwijl er 60 liter in kan. nou is dit niet zo erg maar toch.
ook leeft er een spook in die me wil laten tanken ofzo :S
als men auto op 30 liter staat (tankmeter dan
als ik dan op men schermpje kijk dan staat er dat ik nog een rij bereik heb van +/-300 km heb als et lampje brand.
en het volgende:
op men schermpje staat dat ik bijv.. een rijbereik heb van 350 km. nou reed ik een stukje zo'n +/- 5 km en toen had ik nog een rijbereik van 260 km. beetje vreemd niet :S
daar heb dat ding soms last van is niet altijd maar wel regelmatig.
zou het kunnen zijn dat de benzine meter een beetje kapot is of een slecht contact heeft ?
gaat om een x25xe.