• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vreemt geluid opel astra H 1.4 enjoy 2004

Ok, dan zal het inderdaad niet bij de motor vandaan komen.

Ik zou wel even proberen het geluid te lokaliseren, misschien inderdaad wel een stelmotor defec.

Wat ik ook al eens heb gehad ,een pen via een rooster in de luchtkanalen terecht gekomen.

Succes

@Esox Lucius wrote:Ok, dan zal het inderdaad niet bij de motor vandaan komen.

Ik zou wel even proberen het geluid te lokaliseren, misschien inderdaad wel een stelmotor defec.

Wat ik ook al eens heb gehad ,een pen via een rooster in de luchtkanalen terecht gekomen.

Succes

daarvoor mag je al goed je best doen bij een astra H :p

is dat moeilijk te vervangen? duur? of is dat niet te vervangen.

Ik zou eerst eens gaan kijken waar dat geluid echt vandaan komt, en daarna gaan kijken hoe het is op te lossen en wat daar evt. de kosten van zijn.

Gr Esox

@Esox Lucius wrote:Ik zou eerst eens gaan kijken waar dat geluid echt vandaan komt, en daarna gaan kijken hoe het is op te lossen en wat daar evt. de kosten van zijn.

Gr Esox

@Gr Esox

Alvast bedankt voor uw tijd

als ik een gaatje vindt "in mijn schema bedoel ik"

zal ik dit weekend eens het handschoenen kastje demonteren en zoeken vanwaar het vandaan komt.

Het is net of het van achter mijn cd speler komt.

9/10 is het wel mijn kachel want hij doet dit ook "soms" soms heel soms wat een woord speling. als ik de temperatuur verdraai en het ventilatie systeem aan leg.

heeft knikkerende knieën anders doet de verwarmin/airco het goed

Terug
Naar boven