• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vriendelijk verzoek voor Fotosoepje + poll dus stemmen ya'll

hey ff tussendoor, ALS je ze zou willen plastidippen word het wel een hel met het er weer afhalen.

omdat het geen grote oppervlaktes zijn.. daar ben je dan zeker een paar uur mee zoet :P

Die demper was gewoon weg....hij is weer mooi dichtgebakken!

Al denk ik niet dat ik voor reparatie had gekozen als ik m'n einddemper zo zou zien.

Weetje wat vreemd is, een civic 1.3 met jap pijp maakte meer geluid.

Nouu ik had geen keuze, tover jij maar ergens een ori dempert vandaan op de zaterdag middag.

+ ik wou wel een sportief geluid dus origineel vond ik geen optie en die sebring was voor de rest KEIhard

Een vervangende sportdemper zou me teveel geld kosten, voor 30 euro was ik nu klaar.

Brillo sponsjes bereik je een hoop mee. Daarna wat polish voor het betreffende materiaal. Kun je allemaal gewoon bij de supermarkt halen.

Ik ken ze van dacht BC sport deze is iets goedkoper.

Veels te duur voor een schroefset, dan mag het welliswaar kwalitieit zijn " dat mag je hopen voor dat bedrag "

ff voor the record dat is 190 euro meer dan wat ik voor die auto heb betaald.

Bij autostyle heb je van die klemmen te koop, die zet je om je veren, moet je 2 per klemmen per veer hebben, geloof rond de 15eu per stuk... :)

:shock:

Wat een systeem....gewoon gevaarlijk lijkt me. En ik kan me ook niet voorstellen dat je hiermee door de APK komt?

En je veren slijten ook nog eens sneller omdat ze continu ingedrukt worden.

ik ken het systeem al een tijdje, maar heb het zelf nooit gebruikt, om dezelfde reden als RISL hierboven al aangaf

@marcelnl wrote:lol, ik meld je wel ff als ik nog andere prijzen tegen kom.

;)

@PeterNoFear wrote:Bij autostyle heb je van die klemmen te koop, die zet je om je veren, moet je 2 per klemmen per veer hebben, geloof rond de 15eu per stuk... :)

Waaauw wat een systeem :jerry

Ik vind het trouwens maar tricky, ben benieuwd wie dr gek genoeg is om hier mee rond te rijden.

Idd wat RISL ook zegt denk dat die veren dr niet van opknappen.

iig bedankt :D :thumb

Wat denk je wat er gebeurt als één van die klemmen zou doorroesten, dat schiet je wagen in één hoek ineens omhoog, lijkt me ook raar :P

Terug
Naar boven