• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vrijrijden

[rquote=1906215&tid=121446&author=omicvvvo][youtube]M9IgVUB7On0[/youtube][/rquote]

Je weet je aardig in te houden :thumbup Als je ziet wat voor vermogen je hebt, dan zijn er weinig die je bij kunnen houden, helemaal te gek :wors

Ik wil dat mijn cih weer helemaal fris is, ik kan niet wachten tot ik eindelijk een keer het circuit op kan :cry

klopt 2000 maar dit was ook de eerste x op dit circuit dus deed idd rustig ik was zelf niet echt lekker maar kon het niet laten he.

bettus accu je kan zo meer rijden maar kom niet aan met een auto die te veel herrie maakt of gebreken heeft want dan kun je de baan weer af

zo gisteren naar vrijrijden geweest op circuit park zandvoort wie is er geweest zet hier ook wat fotos en filmpkes neer

[rquote=1918790&tid=121446&author=rooiepeet]helaas, zondag wordt het niks voor mij, jammer zeker met zulke luchten.

iig succes,

een helm en een plakbandje om je rondekaart op je linker achter raam te plakken en je mag mee rijden.

en wees wijs en vraag een instructeur mee al ben je nog nooit op het circuit geweest.

daarnaast moet je natuurlijk voor jezelf zorgen dat je auto in goede conditie is, en rekening mee houden dat je remmen, banden, etc. wat sneller zullen slijten.

www.vrijrijden.nl [/rquote]

bedankt voor de info!

[rquote=1919330&tid=121446&author=omicvvvo]bettus accu je kan zo meer rijden maar kom niet aan met een auto die te veel herrie maakt of gebreken heeft want dan kun je de baan weer af [/rquote]

ja uiteraard dat snap ik. maar als ik het cirquit op ga dan gebeurt dat sowieso met een technisch goeie auto.

ben 1 keer op het ciquit geweest met me pa mee die een uitje had van bleekemolens raceexperience. en zelf als bijrijder giert de adrenaline al door je lijf:P

bertus accu dit zijn mijn filmpkes van zandvoort gisteren kun je vast genieten

ik rij trouwens in een opel kadett c coupe met een 2l 16v turbo van een calibra onderstel en remmen beter en groter om het vermogen aan te kunnen . semisliks van toyo r888

Hierbij ook 2 gave stukjes vanuit me vectra2000:P

[youtube]V00wPEmOrjU[/youtube]

[youtube]MNPv21ZUqbQ[/youtube]

De rest komt op youtube te staan en in me topic.

Groeten nick

[rquote=1920886&tid=121446&author=bettus accu]ja ja heel mooi. op filmpje 3 rond de 9 minuut verloor je hem bijna hea?

gaaf![/rquote]

ja daar ging ik effe driften ja komt ik liet daar de kopeling opkomen iets te snel omdat ik te laat was maar me toeren waren al laag dus blokeerde achter effe alles maar ik hield hem nog netjes zo rond de 140 per uur

en nl tuning dat was bijde kantjeboort maar gelukkig dat je in de gind bak niet over de kop sloeg en die ander niet tegen de nissan skyline zat

sessie 1

1. 2:41.77 van uit de pits

2. 2:32.15

3. 2:28.83

4. 3:30.56 rodevlag

5. 2:28.83 na restrart van de rode vlag

6. 2:23.73 <<<<---- snelste ronde sessie 1 en finish

sessie 2

1. 2:33.75 van uit de pits

2. 2:22.40

3. 2:15.16 <<<<<<

snelste ronde sessie 2

4. 2:49.98 paarse 60 vlag tussendoor

5. 2:20.80

6. 2:25.85

sessie 3

1. 2:29.51 van uit de pits

2. 2:30.72

3. 2:21.32

4. 2:14.17 <<<<<<

snelste ronde van sessie 3 en de dag

5. 2:15.22

6. 2:27.90 gele vlag

7. 2:55.03 nog een keer gele vlag en uitrijden

2:14.17 is me snelste tijd

wat is de jouwe nick en de rst die zijn tijd bij houd zou ik ook graag willen weten

en waar was je vandaag dan.

kvond het een mooie dag om te rijden alleen aan het einde begon het een beetje te regenen.

@rooiepeet wrote:en waar was je vandaag dan.

kvond het een mooie dag om te rijden alleen aan het einde begon het een beetje te regenen.

dynamo spannings regelaar kapot van mijn auto en mijn vrienden moesten werken en om daar in me uppie te staan is ook niet echt leuk al ken ik wel wat mensen van het opelforum en van het zien op zandvoort maar volgene week ga ik me auto weer maken dan heb ik alle spullen weer bij elkaar

Terug
Naar boven