• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vroeger

Waar zijn ze gebleven?

Scannen1budellanggeleden.jpg

De rode linksvoor, is de mijne. De goude is RIP, de groene wel nog ergens........

Als iemand van de anderen iets weet...........

De gele is naar een andere eigenaar, ook hier ergens op het forum, de anderen...........?

Scannen0003.jpg

die gele a GT/E was van jan andriessen, een orgienele GT/E en was de laatste jaren van marcel hier op het forum, zeer mooie wagen tot op de laatste dagen nog dat hij hem had, toen verkocht en volgens rdw bestaat het kenteken niet meer, zeer waarschijnlijk ge-exporteerd?:hmmz

Origineel gepost door Jo

Of deze;

scannen2baarloooit.jpg

Das wel een vette achterkant :thumbup

welk model A is dat of is dat een "home makeover":D

Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

:cry maar goed van de 1000000 zijn er nog maar een paar over dus meer geld waard :P

Maar toch ff paar seconde stilte voor alle verloren Manta'tjes

Wat boeit dat geld nou, ik, als mantaliefhebber, heb liever dat er nog 1000000 rond zouden rijden, en geen drol waard zouden zijn... Van al dit soort plaatjes, met bijbehorende tekst, dood, wordt ik wel een beetje verdrietig... Maar ja, ik heb de Manta's ook niet van begin af aan mee kunnen maken :(

Originally posted by Jo

En wie waren dit?

Lelystad '93 geloof ik

De rode B was van Carina kelder,Gert mocht meerijden maar

stapte op het laatste moment uit.

De witte B was van Mark v.Bakel,heb nog video opnamen

gemaakt tijdens de rit.

Zag op de foto ook nog Marcel v/d Pijl met gele TE trui.

(reed toen voor de afwisseling in zijn rode corvette)

De rode A met corvette ruit was van Henk's 10 jaren plan.

Of de wagens nog bestaan,ik zou het niet weten Jo.

En natuurlijk de rode A 24v van SS.

Waar is de tijd gebleven..............

Ben.

Ik kan me ook nog zo'n zwartmetallic gespoten A manta herinneren met 2 (1?)van die sidepipe(s) als uitlaat, leuk ding, uitgebouwd en oog voor detail. Ook daarna nooit weer terug gezien.

Nou idd waar is de tyd, ik stapte toendertyd bij SS in de Manta op lelystad als 9 jarig ventje (achterin) Na 2 rondjes wou ik er maar al te graag weer uit :puke

Origineel gepost door mantamarkie

die gele a GT/E was van jan andriessen, een orgienele GT/E en was de laatste jaren van marcel hier op het forum, zeer mooie wagen tot op de laatste dagen nog dat hij hem had, toen verkocht en volgens rdw bestaat het kenteken niet meer, zeer waarschijnlijk ge-exporteerd?:hmmz

Dus Marcel is ook manta-af?

jammer.

Ook deze zat altijd bij de prijzen.

Bestaat wel nog denk ik, maar wordt 'r nog wat mee gedaan?

Scannen0006.jpg

Bovenste foto is genomen ooit bij Randd Helmond

Scannen0007.jpg

Onderste is genomen in Engeland 1e treffen met de club Northhampton.

Met z'n allen in de boot. Ik geloof we waren met dik 70 auto's

Scannen0011.jpg

En dat was ik, in jongere tijden dus

Op de achtergrond zie je nog een eigenbouw van een Fries.

Naderhand bourdeaux-rood.

Bestaat ie nog?

Origineel gepost door Jo

..Op de achtergrond zie je nog een eigenbouw van een Fries.

Naderhand bourdeaux-rood.

Bestaat ie nog?

Was dat eentje uit Friesland? :o

Ik mag hopen dat die niet meer bestaat.

1 van de laatste keren dat hij in actie was, was op het evenement in lelystad, daarna stond hij te koop voor redelijk wat geld en zou anders in onderdelen verkocht worden gezien de motor die erin lag. De auto was toen overigens Paars-metallic.

Deze auto in deze kleurstelling is ooit door Engelsen verkozen als meest afzichtelijk voertuig in de mantascene.

Die manta in de kleuren van de Amerikaanse vlag was toen een hele bekende auto, hij staat wel ergens op interent onder de naam "stars 'n stripes" de auto zelf schijnt er niet meer te zijn, de uitbouw is vorig jaar opgekocht en er wordt gewerkt aan een replica van deze auto.

De auto reed overigens in de toenmalige "thunderraces"

Terug
Naar boven