Origineel gepost door henk 400rr
Origineel gepost door corres
..en die rode 6 cilinder was van bennie gankema weet nog wel dat die grote problemen had om die 6 cilinder op kenteken te krijgen weet niet eens of dat gelukt is....
Wat ik ervan weet is dat dit nooit gelukt is, de auto is via E. de B. verdeelt in onderdelen, de velgen zaten later om de auto van
@mantadevil (rode 400 rep.) de koets is in 1e instantie naar Kootstertille gegaan en later verkocht aan
@manta-NH en die heeft er nog weer een onderstel onder gezet en te koop aangeboden hier, volgens mij is de auto toen uiteindelijk gesloopt.
Dat eerste klopt als een bus, heb die rode b-manta(400 rep. kg-96-zg) toen van B. Gankema gekocht als broekie van een jaar of 20.
Ben bezig geweest om die 6-cil op kenteken te krijgen. Werd me allemaal te duur. Heb deze auto samen met een witte manta 2.0gsi (pp-59-bl m'n eerste manta) "geruild"(met bijbetaling) voor een manta met 6-cil op kenteken. Zat nog geen APK op maar dat zou geregeld worden door A. v. Barreveld uit Dedemsvaart

. Later beweerde hij dus dat hij me zou helpen met de Apk

. Later met een paar man de auto opgehaald. (stond aan de weg met de sleutels achter de zonneklep). Bodem was knetter verrot, het is nu een manta met een ascona neus. Blok weet Jo nog wel denk ik(10 cm korter!)
Met die rode nog wel een tijd rondgereden, Knap he een combi-keuring bij de rdw. Kentekenbewijs krijg je niet terug(moest eerst verder keuren in Leleystad), maar wel APK erop!!! Tenminste die politieagent zei dat toen ze me een keer aanhielden. Nog wel mee in Assen, Rosmalen .... en bij zo"n toerrit geweest.
Greetings Hetfield (manta team roalte)
Ps Iemand nog foto's van 100meter sprint in Budel???
Ikke had tijd van 1.36min (100 meter burnout met nn-39-fb)