• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vroeger

Ik zal eens mijn fotoboeken gaan doorkijken... zullen vast nog wel een paar leuke foto's van manta's instaan.

Dan scan ik ze wel even in... maar heb geduld want ik ben loeidruk

2hf74ef.jpg

Mijn broer en ik in lang vervlogen tijden bij een zeer gave manta a.

Met deze foto heb ik nog eens een prijs gewonnen in het mantaclubblad begin jaren 90.

Foto is genomen in Joegoslavië.

May28_57.jpg

Zowel de manta als Joegoslavië bestaan niet meer.

ik zal vanavond ff foto's opzoeken van me manta 19s uit 1976 :thumbup

manta was verlaagd en had nog van die metalen spoilers eronder, en volgens mij ook ats velgen...

had hem in 1991 gekocht van een jongen uit kootwijkerbroek :wors

Ik zal nog eens goed gaan zoeken op de zolder naar meer foto's!!

K hoop dat ik er nog wat vind:D... ga ik ze dan wel ff inscanne.. maar kan wel ff duren.

K ben flink druk:afro

Origineel gepost door kadettsr

2hf74ef.jpg

Mijn broer en ik in lang vervlogen tijden bij een zeer gave manta a.

2e68u95.jpg

Onze oude manta op de achtergrond.

deze bovenste manta bestaat nog steeds, nu in het bezit van remco, staat in restauratie. leuk zulke foto;s tegen te komen:thumbup is een welbekende manta:kewlpics

1997 tuinders bedrijf in drente meen ik zie ik daar mijn oude manta terug diemet de rode lampen en bumper erg leuk helaas is deze niet meer onder ons heb daarna nog een champagne kleurige gehad automaat weet kenteken niet meer maar he deze verkocht aan een maatje na 2 jaar kocht ton deze ,tcat, daarna verkocht aan een belg en ging ze de grens over maar toch wel leuk al die oude manta,s terug tezien ook veel bekende namen reden toen veel metings af onder de naam manta vrienden rotterdam rij nu geen manta meer maar tussen neus en lippen nog 3 jaar kadet station 16 i gereden en dan nu sins kort omega station 2.6 tonsr.

Scannen0010.jpg

Origineel gepost door TonSR

Scannen0010.jpg

Dat is toch bij dat tuincentrum waar ik de naam van kwijt ben, die jaarlijks een tourrit organiseerden??

Ook nog een paar keer geweest :thumbup:thumbup

Dat was bij fam. Rudolphus uit Assen, in sept. 2001 organiseerden zij hun laatste rit, samen met de manta/ascona 400 club en opel club noord.

Dit waren bolletje pijltje ritten.

Origineel gepost door Duurt

Dat was bij fam. Rudolphus uit Assen, in sept. 2001 organiseerden zij hun laatste rit, samen met de manta/ascona 400 club en opel club noord.

Dit waren bolletje pijltje ritten.

Dat was inderdaad zo ja. Rudolphus, dat waren ze, in 2001 ben ik er ook nog bijgeweest idd. Dat dat alweer 6 jaar geleden is :(

ja nu je het zeg ben daar meermelen geweest als ik het goed heb kregen we daar altijd een plantje mee kan me herrinneren dat het op die rit altijd erg druk en gezellig was wij kwamen meestal met zoon 6tot 9 manta,s uit rotterdam toen nog onder de naam MANTA VRIENDEN ROTTERDAM maar dat is inmiddels ook terzielle.

Origineel gepost door The_Undertaker

Manta Vrienden Rotterdam, :hmmz daar zie ik Tcat toch nog altijd mee?

dat klopt op zijn laatste gloof ik niet meer maar ik ben to senior de ouweheer van tcat heb ook lang manta gereden en ons cluppie was DE MANTA VRIENDEN ROTTERDAM van daar

Terug
Naar boven