• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vroeger

Hierbij nog enkele vakantiefoto's

De eerste is bij een raket welke permanent geplaatst zou worden in een tentoonstellingsruimte in de omgeving van het ESA complex.

Er waren al veel souvenierjagers ons voor geweest, Hij was al aardig gesloopt.

Later er nog eens weer geweest, maar er was toen helemaal niets meer.

Dit was in België in 1997.

Nov06102.jpg

Het jaar daarop zijn we weer in Martelange (België) geweest, samen met een bevriend stel welke in een Commodore reden.

Vlak voor de terugreis kwamen we er achter dat de radiator lek was, bijgevuld en met de radiatordop los erop toch weer thuisgekomen.

Mijn vriend heeft de Commodore nog steeds

Nov06103.jpg

In 1989 zijn we met de caravan naar de Bodensee geweest,

Ook leuk detail, vrienden welke met ons meereden met een veel nieuwere Corsa hebben twee keer stil gestaan, een keer met vochtige ontsteking en een keer met een kapotte radiatorslang, en wij met de manta incl. caravan geen enkele problemen.

Nov06104.jpg

Ik zal nog eens in andere boeken neuzen, er moeten nog wel veel meer foto's zijn ook van evenementen.

Later meer

De manta als ook de caravan zijn er niet meer.

De manta is ongeveer 1993 verkocht en belande via deze persoon bij

iemand in oost-groningen, en een paar jaar later bestond het kenteken niet meer.

De caravan was van de vader van een vriend van ons, hij staat ook op de foto, was een echte opel fanaat, is intussen bij zijn Heer.

Volgens mij was het ook de laatste keer dat de caravan gebruikt is.

en of de corsa er nog is?

Nov07106.jpg

Ook nog even een uitstapje gemaakt in Oostenrijk.

Nov07107.jpg

Deze is op één van de laatste treffens van de Manta B Club Belgium in Ranst nog geweest. Is ook al wel enkele jaartjes geleden.

Origineel gepost door The_Undertaker

Manta Vrienden Rotterdam, :hmmz daar zie ik Tcat toch nog altijd mee?

Idd.

En rij er no altijd met volle trots mee rond..

Ook al is onze ploeg flink uitgedund.

Zijn er nu nog maar een paar van over:(

Maak niet uit, ik hou de naam ALIVE and KICKING:D

oeps slip eff de finger sory harrie ben je nu boos?????:fy1:fy1:fy1

maar der benne der niet veel meer van he:(:(:(:(

Er zijn er nog genoeg van ons over, al zijn we niet meer vaak met zijn alle op meetings..

Ennum, ik ga dit wel tegen Sinterklaas zeggen!!!!

Origineel gepost door kadettsr

2hf74ef.jpg

Mijn broer en ik in lang vervlogen tijden bij een zeer gave manta a.

deze manta bestaat (denkik) nog steeds. verbrede witte stale velgen toch ;) hij is later blauw en daarna geel geworden en daarna is die (denkik) van mij geworden king: inmiddels alweer 3,5 jaar ofzo. (62-zv-54 ?? ) heb je er nog meer fotoos van? zou daar wel echt héél blij van worden :wors

Origineel gepost door damage

Origineel gepost door kadettsr

2hf74ef.jpg

Mijn broer en ik in lang vervlogen tijden bij een zeer gave manta a.

deze manta bestaat (denkik) nog steeds. verbrede witte stale velgen toch ;) hij is later blauw en daarna geel geworden en daarna is die (denkik) van mij geworden king: inmiddels alweer 3,5 jaar ofzo. (62-zv-54 ?? ) heb je er nog meer fotoos van? zou daar wel echt héél blij van worden :wors

Ik vermoed dat dit de enige foto is!! maar ik zal binnenkort nog wel even gaan zoeken of er nog meer foto's van deze manta hier zijn!

:cool:

deze foto's zijn genomen in 1999,van voor ik zelf wist of ik ooit een manta zou hebben, het virus zat toen misschien al wat in me :D

de grijze met roze heb ik deze zomer nog gezien,over de andere durf ik niet zeggen dat ze nog bestaan...

1001156fryp9.jpg

1001151frjx0.jpg

1001153frif3.jpg

1001157frkm5.jpg

1001159frac9.jpg

Origineel gepost door Duurt

en of de corsa er nog is?

Nov07106.jpg

De Corsa op de foto heeft volgens mij kenteken KY-70-RH en is onbekend bij de RDW dus die leeft niet meer helaas.

Hier nog een originele persfoto van een mantarit in Hoogeveen eind jaren 80 begin 90.

Dec06119.jpg

De rechtse 5 manta's behalve de mijne bestaan nog steeds.

de 3e van links ook nog steeds alleen is het zwarte van het dak naar de motorkap verhuisd. Al vanaf 1988 van dezelfde 2e eigenaar :thumbup

Terug
Naar boven