• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vroeger

Hier het aanhangertje van de zijkant en de blauwe met 6 cilinder met veel chroome ook onder de kap.

Heej Black Magic foto´s al gevonden???:kewlpics

ahw.jpg
origineel gepost door Black Magic

op de foto's van vierhouten staat ook de mijne de zwarte ex manta van kellerhuis was er vroeger helemaal gek van en jaren later kon hem heel erg gunstig bemachtigen en heb hem nu alweer bihjna 8 jaar maar is ook veel aan veranderd vond hem helemaal zwart ook wel wat hebben

die rode met aanhanger bestaat ook nog steeds moet egens in nieuwleusen in showroom staan hoorde ik toevallig vorige week

ze zouden er even een foto van maken

zal ook eens in het oude foto boek kijken naar mooie plaatjes

Leuk al die ouwe foto´s , maar wat zal er nog van bestaan van die auto´s ? Die van jou ,die van Jo en die blauw/witte van ? Nico?:hmmz T word tijd voor weer eens te gaan kijken,er word aan gesleuteld

die van nico bestaat nog ook de zwarte met te uuitbouw en kenteken sx staat nog te koop op de site van de mantaclub

de gele cabrio afgelopen zomer weer gezien op het concour weekend van de mantaclub

toch zijn er nog wel wat van de oude bekenden over

paar jaar geleden in vierhouten de blauwe met ad in het kenteken nog gezien met die verzonken corvette achterlichten

en nu ook die van jou toch weer terug na heel wat jaren

is best mooi om te zien dat ze er nog zijn

ja stefan die heeft de nodige wekzaamheden nodig

stond een hele tijd terug te koop komt oorspronkelijk uit de omgeving van ommen

maar vooral de schermen waren slecht en ook de rest heeft absoluut aandacht nodig maar leuk dat ie nog bestaat

die rode A manta met A mante aanhanger stond altijd bij vd veght in oud leusen, die kerel deed met crossmotoren weet niet waar die nu staat

Ik kwam gisteren in contact met Barry..

die vertelde me dat de foto van mijn avatar ooit in baarlo is genomen..

hij dacht dat het wel leuk was om deze hier even te posten.. dus bij deze:

de manta vooraan staat tegenwoordig hier in de schuur :agent

Dit is al een oude foto,denk zeker 10 jaar terug in baarlo zo te zien,

nog met die lelijke bult op de motorkap met kadett gsi luchthappers.

hier was die nog niet eens cabrio :kewlpics leuk om weer eens een oude foto te zien van toen. Super Pascal voor deze post :kewlpics

P1010539.jpg

Hier nog een foto van mij zelf in ongeveer het zelfde jaar :P

mijneigenmantzelfc0.jpg

En tegenwoordig zo :P

23030320062vu7.jpg

En zo kocht ik hem ooit :)

ingsiexclusivelookgu2.jpg

JaJa, de tijd vliegt als je plezier hebt!! Erg leuk die foto´s, ik krijg na al die jaren non actief steeds meer zin om hem van stal te halen. Baarlo licht er nog steeds verlaten bij ,mischien kunnen we dit jaar naar Ysselstein,daar hebben ze ook weer een circuit gesloten.Waar blijven de:kewlpicsvan de oude Black Magic?

Terug
Naar boven