• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vroeger

Quote:
origineel gepost door Black Magic

hier weer wat oude foto's ook rallyfoto's

P1010041-1.jpg

P1010037-1.jpg

Mooie wielen, ook de wolfrace van deze rode A. Zulke zie je nergens meer., lekker breed.

origineel gepost door henk 400rr

Deze heb ik afgelopen weekend nog gezien

dfssdIMG_0006.jpg

Die ziet er momenteel wel iets anders uit dan toen.

Dat zijn Denzel velgen heb ik ook nog liggen

ja jo mooie velgen ben ik met je eens

jammer was dat toen we de rode kochten voor de sloop de wolfrace velgen er onder uit waren

maar ook de achterlichten van de zwarte met xt kenteken heeft de achterlichten verzonken dit valt me nu pas op

klopt het dat ie uit hoogeveen kwam

was een maatje van een kennis van me

hoelang is het geleden dat jij die motor hebt ingebouwd

het laatste dat ik ervan gehoord heb was dus die voorschade en dat is denk ik een jaar of 8 a 9 geleden

zou wel graag willen weten waar ie nu is weet nog dat er een grove metallic op zat met gekleurde metallic

de eigenaar kwam uit zuidwolde maar het is denk ik 14 jaar geleden zat toen een opgevoerd 2.0 in met dubbele solex carburteur maar dat blok was zo warm geweest dat hij blauw was

ik meen mij te herinderen dat hij zelf de schade had opgeknapt maar hem gewoon zwart heeft laten spuiten zat toen hele grove metalflake lak op

origineel gepost door A Manta driver

origineel gepost door henk 400rr

Deze heb ik afgelopen weekend nog gezien

dfssdIMG_0006.jpg

Die ziet er momenteel wel iets anders uit dan toen.

Dat zijn Denzel velgen heb ik ook nog liggen

Hmmm....lijken ook wel veel op Zender

ja jo mooie velgen ben ik met je eens

jammer was dat toen we de rode kochten voor de sloop de wolfrace velgen er onder uit waren

maar ook de achterlichten van de zwarte met xt kenteken heeft de achterlichten verzonken dit valt me nu pas op

en ik zag er precies opellogo's in of sla ik nu helemaal door? :angel

cruez ik denk dat je door slaat

dat zijn de kleine rondjes in de achterlichten die zijn wat hoger en als het alle 4 lichten zijn met een knipperlicht unit bestaan ze uit 2 delen en heb je een naad in het midden

origineel gepost door henry.kummeling

deze auto meer dan 10 jaar gezien in een bos

bekende van hier??

s5000460tj4.jpg

s5000461zh1.jpg

origineel gepost door barry ti3000

Ook een zeer mooie kleurencombinatie:thumbup

Nee man, da's Rat-look

Ja ,moeten we nu al lootjes trekken wie zijn manta ¨mag¨neerzettten onder de bomen.

Die van mij is al groen dus zal ik hem onder de kersenboom zetten voor het effect.

inderdaad JOZO als het een A-tje was zou je het wel erger vinden denk ik maar de meeste onderdelen worden goed gerecycled

23-11-200601.jpg

Zakdoekje :o

2-2-20089a.jpg

Terug
Naar boven