• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vroeger

weet nog een cc te staan een witte inmiddels groen zelfs de binnen kant mog hem zo mee nemen maar zat eigenlijk niets bruikbaars meer op,wel compleet maar auto weegt bijna het dubbele van de aangroei,schimmel.

origineel gepost door Jo

origineel gepost door Black Magic

hier weer wat oude foto's ook rallyfoto's

P1010041-1.jpg

P1010037-1.jpg

Mooie wielen, ook de wolfrace van deze rode A. Zulke zie je nergens meer., lekker breed.

Ik heb momenteel te weinig tijd voor mijn manta maar ik hoop dat binnen nu en een jaar weer een a'tje met de bovenste velgen rondrijdt :D

nee niets bruikbaars op,deuren waren aan onderkant bijna open,motorkap zaten 10 luchthappers in van die bruine zeg maar:Pen ga zo maar door ruiten zaten er bijna niet meer in,

origineel gepost door Jo

Destijds zag je vaak lijnbussen / touringcars met soortgelijke achterlampen. Je weet wel, 3 stuks naast of boven elkaar in de kleuren oranje, rood en wit.

Volgens mij komen ze daar ook vandaan, de rode.

Dat klopt, de eigenaar was volgens mij vrachtwagenchauffeur en heeft indertijd gezegd dat ze ook uit die wereld vandaan kwamen.

Volgens mij was dat tijdens een praatje met marco Sohns op een concours wat je dan via de luidsprekers hoorde.

origineel gepost door mantamafkees01

Is dat hok nu niet geel? ;)

Die gele heeft kenteken LX-12-LZ en rijdt aan de kanten van Almelo rond.

origineel gepost door louwe 16 klepper

origineel gepost door Makko

origineel gepost door A Manta driver

origineel gepost door henk 400rr

Deze heb ik afgelopen weekend nog gezien

dfssdIMG_0006.jpg

Die ziet er momenteel wel iets anders uit dan toen.

Dat zijn Denzel velgen heb ik ook nog liggen

Hmmm....lijken ook wel veel op Zender

zijn t ook ;)

Oja Zender dat was het mijn fout :P:P

Van het weekend heb ik ook nog van dit soort beelden gezien ;) Tegenwoordig mag er ook niks meer.

Heel jammer.

Maar desondanks prachtbeelden. :wub

origineel gepost door opelmantagek

Ben even bezig geweest mijn oude VHS banden van de manta club om te zetten naar DVD

en heb even wat stukjes op YOUTUBE gezet van Baarlo 1997 :thumbup:P

Klik voor Baarlo 1997 part.1

Klik voor Baarlo 1997 part.2

Klik voor Baarlo 1997 part.3

Ook maar even Baarlo 1998 gedaan voor jullie ;) Dit was trouwens het laatste jaar dat de Manta club er de sprintweekenden organiseerde daarna werd het circuit gesloten voor dit soort evenementen. :cry

Veel kijkplezier deze filmpjes duren wat langer :thumbup

Klik voor Baarlo 1998 part.1

Klik voor Baarlo 1998 part.2

Terug
Naar boven