• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vroeger

Niemand

origineel gepost door MOOK

Heeft er misschien ook iemand foto's van mijn huidige Manta, de XY-63-HG. Deze is in mijn bezit sinds 2003 (Toch Tcat?)

Ik heb haar dus alleen gezien in de huidige kleur!

Hoi,

Dit is hem ook toch? Deze staan op onze site:

P3100022.jpg

P3100060.jpg

Moet nog meer foto's hebben van deze dag, 2002 powertesten in Geldermalsen. Welke kleur had de auto eerder?

ja dat is hem wel in geldermalsen...

heb je geen foto van toen ze er vreselijk mee aan het burnen waren en hij daarna niet zo lekker meer liep?

origineel gepost door Manta-aero

Hoi,

Dit is hem ook toch? Deze staan op onze site:

P3100022.jpg

P3100060.jpg

Moet nog meer foto's hebben van deze dag, 2002 powertesten in Geldermalsen. Welke kleur had de auto eerder?

heb je ook foto,s van die zwarte a rechts op de laatste foto:thumbup

wat de groene manta betreft van tcat,ja ik heb foto,s van die burning

burn tot in de 3de versnelling aan het eind van de straat was die ontsteking dood,ik kan het weten want ik zat er naast.we zijn toen doormiddel

van de anwb met een toverdoosje met zoon 80 km gemiddeld naar huis

gesukkeld.

wat betreft de pics van de eerdere kleur,zou ik eens in mijn argief moeten kijken heb zo een paar duizend foto,s van het manta gebeuren.kan wel vertellen dat hij in westelbeers is gebouwd die had toen nog een redelijke naam,naderhand kwam de elende en de problemen wat hij flikte was

bij het asociale af.

vgr tonsr

ps tcat is mijn zoon.

Geweldig die stukken van opelmantagek

klik

Bij 3 min kom ik zelfs nog in beeld king:

Maar sjies, wat was ik toen dun, en men haar lang :o

@Ben, zou je me daar de originele filmpjes van toe kunnen laten komen?? (en die van 97, en die van 98)

origineel gepost door TonSR

wat de groene manta betreft van tcat,ja ik heb foto,s van die burning

burn tot in de 3de versnelling aan het eind van de straat was die ontsteking dood,ik kan het weten want ik zat er naast.we zijn toen doormiddel

van de anwb met een toverdoosje met zoon 80 km gemiddeld naar huis

gesukkeld.

wat betreft de pics van de eerdere kleur,zou ik eens in mijn argief moeten kijken heb zo een paar duizend foto,s van het manta gebeuren.kan wel vertellen dat hij in westelbeers is gebouwd die had toen nog een redelijke naam,naderhand kwam de elende en de problemen wat hij flikte was

bij het asociale af.

vgr tonsr

ps tcat is mijn zoon.

plaatje toevallig bijgevonden

manta_b_549.jpg

Kick, dat plaatje kende ik nog niet. Ik heb ook even wat filmpjes zitten bekijken van diverse jaren Baarlo, maar ik kan haar zo snel niet ontdekken. Tcat had het er wel over dat ze ergens op stond....

origineel gepost door MOOK

Kick, dat plaatje kende ik nog niet. Ik heb ook even wat filmpjes zitten bekijken van diverse jaren Baarlo, maar ik kan haar zo snel niet ontdekken. Tcat had het er wel over dat ze ergens op stond....

er werden toen ook opnames gemaakt door rtl4..

Typisch 80 als ik me niet vergis.

is later ook uitgezonden als zijnde een aso filmpje..

waar deze manta dus ook staat te burnen..

misschien dat iemand daar nog fragmenten van heeft

[rquote=1664586&tid=65551&author=Marc GSI]Nog een paar oude foto's gevonden van Baarlo 1998

GroteFoto-R4876GSM.jpg

GroteFoto-8C6MIOS6.jpg

GroteFoto-XY7EL3MP.jpg

GroteFoto-NJ7VDCHM.jpg

GroteFoto-MAED8W4F.jpg

Gr. Marc[/rquote]

De 36-46-SG leeft nog steeds, al meer als 20 jaar in mijn bezit. En gaat nog elk jaar met de sleurhut erachter naar het Alt Opel Treffen in Duitsland.

66-ZU-80manta.jpg

Vond gisteren nog een foto uit de oude tijd toen we nog een manta hadden.

kenteken 66-ZU-80, staat niet meer geregistreerd bij de RDW

Hier een paar foto`s van een paar manta`s die lang geleden van mn broer zijn geweest. De eerste was de GG-50-GZ. Ik was toen een jaar of 12 (1992) en ik vond het een pracht van een auto:wub Als het ff kon zat ik bij mn broer in de auto,en we hebben heel wat rondgereden "just for fun"!!

De groene FN-77-BX was origineel een 1.6,maar er lag een 2.0E in. Maar nog wel de achteras van de 1.6,dus dit trok er echt de straatstenen uit:D Het was echt een ragbak,en die auto heeft altijd flink op zn lazer gehad.

Tsja...mooi was die tijd zeg...

Terug
Naar boven