• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vroeger

396935_2685009962697_1090689794_n.jpg

heb ik! staat er alleen niet helemaal op

heeft deze een ander kenteken gekregen??

heb ik trouwens later wel andere achterbumper op gezet volgens mij :hmmz

2 bekende manta`s rik.

de eerste heeft zwemles gehad..en is dus geeindigd bij autodemontage prins in Erica.

de tweede is heel goed mogelijk mij wel bekend van TALENTO team.

:thumb

heb je nog een plaatje van het kontje van de blauwe ?

Die manta cc DJ-34-TL is voor mij een hele bekende:Hij stond een jaar of 10 geleden in Eindhoven te koop,en een maat van mij had wel interesse.De prijs was niet te hoog, en hij had flink wat verdiend op een vorige Manta, dus wij erop af.Ik had nog nooit zo'n lelijke Manta gezien,en ik had zoiets van laat maar,maar m'n vriend wilde toch een proefritje maken...dus aanslingeren maar.Na het ritje zei m'n maat,die toch al zo lekker droog uit de hoek kon komen,"Even kijken of er messen onder hangen"...."hoezo?!?" vroeg de eigenaar."Nou...omdat ie loopt en rijdt als een zit-maaier!!"antwoorde mijn maat.Ik was het daar zeker wel mee eens.Flink opgekieteld 2.0 blok met webers,en toeters en bellen,maar niet vooruit te branden. :wtf .Ben uiteindelijk weken aan't sleutelen geweest om de oorzaak te achterhalen,en heb er uiteindelijk injektie opgebouwd,waarna hij redelijk liep. :hmmz

deze bestaat nog steeds

heb hem een tijdje geleden nog ergens gezien volgens mij vorig jaar of het jaar daarvoor bij de mantaclub

auto ziet er nog zo uit

Prachtig topic, helemaal doorgelezen :wors

Mag dit hier ook, scan van een oude rijtest (1978) van de Irmscher i2800?

Ik ben nog steeds opzoek naar foto's en informatie van over deze manta.

P1010039-1.jpg

Zou het heel fijn zijn als iemand iets over deze manta zou kunnen vertellen of er foto's van heeft.

Heel toevallig was ik zojuist foto's aan het bekijken in de albums en toen kwam ik een aantal

oude foto's tegen van een meeting (gok begin jaren 90). Ik dacht ikz al ze even uploaden.

100_5334.jpg

100_5333.jpg

100_5332.jpg

100_5331.jpg

100_5330.jpg

100_5329.jpg

100_5327.jpg

100_5326.jpg

100_5324.jpg

100_5323.jpg

100_5322.jpg

100_5320.jpg

100_5319.jpg

100_5318.jpg

En dan nu een bekende oude 400 met mijn vader (helemaal links) er nog op.

100_5328.jpg

En fotos van de auto waarik meer van zoek. Ik zoek hier namelijk meer over aangezien mijn vader deze auto destijds helemaal

heeft klaar gemaakt en de breedbouw erop heeft gebouwd. Hij deed dit voor een oude schoolvriend van hem waar hij nu nogsteeds

goed bevriend mee is. Echter werd deze manta binnen enkele weken nadat hij klaar was gestolen. Vandaar zoek ik meer informatie

over deze manta.

100_5336.jpg

100_5335.jpg

100_5315.jpg

100_5316.jpg

100_5337.jpg

mvg Gerry

hey gerry

mijn foto is uit begin 90 denk ik en is gemaakt in vierhouten

bij het concours weekend

trouwens die 400 heb ik deze zomer in belgie nog naast gestaan

is nu van ier of engelsman

auto is pas weer klaargemaakt

Heeft iemand toevallig nog foto's in het bezit van de 62-UZ-60 van vroeger?

Laatste 10/15/20? Jaar is hij sowizo als 400 uitgevoerd, maar was vroeger ooit een oranje 19S.

Ik ben erg benieuwd!

@Hulkie wrote:Heel toevallig was ik zojuist foto's aan het bekijken in de albums en toen kwam ik een aantal

oude foto's tegen van een meeting (gok begin jaren 90). Ik dacht ikz al ze even uploaden.

100_5329.jpg

Mooi al die oude foto's :thumb

De TE-look hierboven bestaat nog wel volgens de rdw :wors ook 6 cil. op kenteken

en nog apk gekeud maar nog nooit ergens gezien...

@mantallica wrote:@Hulkie wrote:Heel toevallig was ik zojuist foto's aan het bekijken in de albums en toen kwam ik een aantal

100_5329.jpg

De TE-look hierboven bestaat nog wel volgens de rdw :wors ook 6 cil. op kenteken

Deze heeft nog lang te koop gestaan dacht ik

@Tristan81 wrote:@mantallica wrote:@Hulkie wrote:Heel toevallig was ik zojuist foto's aan het bekijken in de albums en toen kwam ik een aantal

100_5329.jpg

Ja, dat kan nog wel eens zo zijn volgens mij is deze blauw onder de motorkap

en nu met een rolbeugel en is in 2007 van eigenaar gewisseld.

Hallo allemaal.

Echt lang geleden!

Groene A bestaat nog wel,al wordt er zeer weinig mee gedaan,eigenlijk jammer he.

Toen in Baarlo had ik net de 6 cilinder erin en nog geen Freddy Kreuger op de kap.

Ben zaterdag nog langs t circuit gereden,wat een bende

@barry ti3000 wrote:Hallo allemaal.

Echt lang geleden!

Groene A bestaat nog wel,al wordt er zeer weinig mee gedaan,eigenlijk jammer he.

Toen in Baarlo had ik net de 6 cilinder erin en nog geen Freddy Kreuger op de kap.

Ben zaterdag nog langs t circuit gereden,wat een bende

had je nog wel verwacht op een meeting dit jaar barry

maar je hebt hem in ieder geval nog steeds

@mantallica wrote:@Tristan81 wrote:@mantallica wrote:@Hulkie wrote:Heel toevallig was ik zojuist foto's aan het bekijken in de albums en toen kwam ik een aantal

100_5329.jpg

Ja, dat kan nog wel eens zo zijn volgens mij is deze blauw onder de motorkap

en nu met een rolbeugel en is in 2007 van eigenaar gewisseld.

klopt deze stond te koop in zeeland

en deze was blauw onder de kap en een mint groene kooi erin

vroeger was hij donkerblauw met vlammen op de neus in het wit met lichtblauw

Terug
Naar boven