• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vrouwen niet te vertrouwen

origineel gepost door Fonz

probleem is ze ontkent alles bij de verz.

alles is al geprobeert kom er niet achter.

hoop dat ik ze een keer zie rijden als ik met mijn leasebus rondrij.

oeps!!! sorry!!!

Ik zou evengoed officieel aangifte doen bij de politie, en daarna jouw rechtsbijstand haar aansprakelijk laten stellen...

Originally posted by Fonz

probleem is ze ontkent alles bij de verz.

alles is al geprobeert kom er niet achter.

hoop dat ik ze een keer zie rijden als ik met mijn leasebus rondrij.

oeps!!! sorry!!!

beetje oud topic, maar instantie zijn verplicht aan jou om de adres gegevens bekend te maken zodat je zelf een gerechtelijke procedure kunt aanspannen.

Dit is het zelfde met de oplichters (marktplaats shizzle) waar banken zeggen niets te kunnen doen ze je wel na een maand na aangifte de gegevens moeten vrij geven volgens de wet om een rechtzaak te kunnen aanspannen tegen deze persoon..

hallo Fonz,

ik heb net voor de grap het mobiele nummer gebeld en ze nam op met de naam Annemiek Wegber. Achternaam kan ook "iets" anders zijn. Zo klonk het iig. Hopelijk kun je er iets mee.

mvg Frank

ik wou ook al gaan bellen :P

wat een hufterige actie dat mensen dit durven echt!,

in mijn auto zit in bijna elk paneel schade door andermans toedoen en nooit een briefje echt moe wordt ik daarvan.

Als je 1 keer zo iets gebeurd dan wordt je vanzelf weer wat slimmer. Toen het bij mij voor de 2e keer gebeurde heb ik er zelf een getuige bij gezocht (kan je vrouw, vriendin zijn of een kameraad) die net de winkel uit kwam lopen of zo.

Wellicht niet de meest eerlijke manier, maar ik weiger om elke keer zulke schades zelf te moeten betalen:swear

Ik heb gemerkt dat met je met eerlijkheid niet overal het beste mee uitkomt (zoals een gestolen laptop, steenslag over een net gespoten auto door een vrachtwagen geladen met kiezelstenen:thumbdown)

Terug
Naar boven