• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vrouwen; pffffff‏

Buttplug.png

Nee dank u....

origineel gepost door OPC-lijntje

origineel gepost door nova....

valt nog mee die buttplug:D

Ik wens je er veel plezier mee :D

Ik heb hem niet nodig :hmmz :fy1

:P

Ik heb geen sm forum voor nodig om over dit onderwerp te praten ..:D Heb er kennis zat van,gewoon een beetje expirimenteren:wors:wors

Gr john

origineel gepost door eddepet007

daarom en zelf ontdekken kan ook erg leuk zijn

Idd ja is nix leukers als op avontuur gaan...

-offtopic;)

Misschien moeten jullie je vanuit dit topic naar het seks en dating topic (wat ik nog steeds een rare combi vind, want 2 heel verschillende dingen) gaan verplaatsen want SM gaat in veel gevallen samen met seks..

En dit topic heet PFF vrouwen, natuurlijk kan het dat in sommige gevallen bij de SM één of meerdere vrouwen zijn betrokken maar ik dacht dat dit niet de bedoeling was van dit topic. :P

En aangezien ze daar over parfumflesjes en buddha's praten, en niet over seks of dating lijkt het me een goed plan dat we daar verder babbelen over SM/bondage/buttplugs/fetish/kamasutra etc

Danke schon!

origineel gepost door eddepet007

daarom met creatief zijn kom je een heel eind

laten de meeste dat nu net zijn hier op het forum..

kunnen we een link gaan leggen?

wie maakt af:

creatief met auto's .....

origineel gepost door OpelRoos

-offtopic;)

Misschien moeten jullie je vanuit dit topic naar het seks en dating topic (wat ik nog steeds een rare combi vind, want 2 heel verschillende dingen) gaan verplaatsen want SM gaat in veel gevallen samen met seks..

En dit topic heet PFF vrouwen, natuurlijk kan het dat in sommige gevallen bij de SM één of meerdere vrouwen zijn betrokken maar ik dacht dat dit niet de bedoeling was van dit topic. :P

En aangezien ze daar over parfumflesjes en buddha's praten, en niet over seks of dating lijkt het me een goed plan dat we daar verder babbelen over SM/bondage/buttplugs/fetish/kamasutra etc

Danke schon!

OM over SM/bondage/buttplugs/fetish/kamasutra te praten vind ik een goed iniatief van je roos :thumbup

paar fotos,:D

dvm1102.jpg

dvm1100.jpg

10.jpg

01.jpg

Groeten

origineel gepost door OpelRoos

-offtopic;)

Danke schon!

Oke Madam Führer.

Terug
Naar boven