• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vrouwenvraag over de Astra G

Ik rij sinds enige tijd een Astra G, maar hij begint rare geluiden te maken. Zo heb ik een aanslepend geluid aan de voorkant (volgens mij de remmen). Er is al door verschillende mensen naar gekeken, ook de garage, maar er was niks aan de hand. Maar het geluid wordt steeds erger.......ik heb geen idee wat ik hier mee moet. Dan het volgende, als ik een verkeersdrempel neem, heb ik een krakent/piepend geluid aan de voorkant. Zijn dit de veren/schokbrekers/ophanging? Ik hoor het alleen bij verkeersdrempels en niet bij een slechte weg..........wie weet wat ik hoor mag het zeggen....

okeej das wel een stukje weg..

Misschien kan je Famempeters eens benaderen voor een inspectie..

willem

okeej das wel een stukje weg..

Misschien kan je Famempeters eens benaderen voor een inspectie..

willem

ja vanalles...

er zit best wel wat onder de auto natuurlijk..

Ik weet niet hoever je van rotterdam afzit, noordholland is best groot uiteraard..

maar als je het de moeite waard vind om langs te komen kan dat altijd..

willem

ja vanalles...

er zit best wel wat onder de auto natuurlijk..

Ik weet niet hoever je van rotterdam afzit, noordholland is best groot uiteraard..

maar als je het de moeite waard vind om langs te komen kan dat altijd..

willem

dan kan je het beste iemand zoeken die er inderdaad wel de WIL hooft om ernaar te kijken en niet het geld uit je zak wil kloppen..

en wat is ver????

Ik ben voor een Ontstekings voetje naar Groningen gereden, voor iemand die met de handen in het haar zat en die garages daar ook gemiddeld voorzien waren van 1 hersencel verdeelt over alle aanwezige monteurs...

Die man was dolgelukkig dat ie weer kon rijden, kostte m wat meer (mijn auto's rijden niet op water helaas)..

En voor het omleggen van een Distri riem ben ik in Kleve (D) geweest..

Willem

dan kan je het beste iemand zoeken die er inderdaad wel de WIL hooft om ernaar te kijken en niet het geld uit je zak wil kloppen..

en wat is ver????

Ik ben voor een Ontstekings voetje naar Groningen gereden, voor iemand die met de handen in het haar zat en die garages daar ook gemiddeld voorzien waren van 1 hersencel verdeelt over alle aanwezige monteurs...

Die man was dolgelukkig dat ie weer kon rijden, kostte m wat meer (mijn auto's rijden niet op water helaas)..

En voor het omleggen van een Distri riem ben ik in Kleve (D) geweest..

Willem

Terug
Naar boven