• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

VTN NIEUWJAARSMEETING

1. -BlendjuH- en crew

2. Navy

3. Sander

4. Peter

5. JordyB (OVB)

6.vectra ake

7.Deep Purple

8. Sparky (OVB)

9. Tmug (OVB)

10. Djjuergen

11. Wim-V6

12. sw_reijnders (ff OVB . . . heb ook nog een verjaardag ergens in dat weekend)

13. VectraSQ

14. Glenn-vectra

15. Speaker

16. jraaf (Jurgen, ben dan wel geen VTN lid maar kom graag f langs)

17. Nova.... (OVB)

18. Silverspeed (kan natuurlijk niet nog een keer afzeggen he ;) )

19.

1. -BlendjuH- en crew

2. Navy

3. Sander

4. Peter

5. JordyB (OVB)

6.vectra ake

7.Deep Purple

8. Sparky (OVB)

9. Tmug (OVB)

10. Djjuergen

11. Wim-V6

12. sw_reijnders (ff OVB . . . heb ook nog een verjaardag ergens in dat weekend)

13. VectraSQ

14. Glenn-vectra

15. Speaker

17. Nova.... (OVB)

18. Silverspeed (kan natuurlijk niet nog een keer afzeggen he ;) )

19.

1. -BlendjuH- en crew

2. Navy

3. Sander

4. Peter

5. JordyB (OVB)

6.vectra ake

7.Deep Purple

8. Sparky (OVB)

9. Tmug (OVB)

10. Djjuergen

11. Wim-V6

13. VectraSQ

14. Glenn-vectra

15. Speaker

17. Nova.... (OVB)

18. Silverspeed (kan natuurlijk niet nog een keer afzeggen he )

19. Bresson ( tenzij de vec verkocht is)

1. -BlendjuH- en crew

2. Navy

3. Sander

4. Peter

5. JordyB (OVB)

6.vectra ake

7.Deep Purple

8. Sparky (OVB)

9. Tmug (OVB)

10. Djjuergen

11. Wim-V6

13. VectraSQ

14. Glenn-vectra

15. Speaker

17. Nova.... (OVB)

18. Silverspeed (kan natuurlijk niet nog een keer afzeggen he )

19. Bresson ( tenzij de vec verkocht is)

[rquote=1839338&tid=139892&author=-BlendjuH-]Das waar Roy ;)

Zal gelijk de klompen meenemen :)

Kom je dan me de nieuwe vec :o[/rquote]

Hoop ut wel :wub

hoop dat ik dan in staat ben om te komen, vanavond te horen gekregen dat mijn oom overal uitzaaingen heeft zitten dus aflopende zaak maar hoelang dat gaat duren weten ze niet :(

[rquote=1839338&tid=139892&author=-BlendjuH-]Das waar Roy ;)

hoop dat ik dan in staat ben om te komen, vanavond te horen gekregen dat mijn oom overal uitzaaingen heeft zitten dus aflopende zaak maar hoelang dat gaat duren weten ze niet :(

[rquote=1839902&tid=139892&author=Silverspeed][rquote=1839338&tid=139892&author=-BlendjuH-]Das waar Roy ;)

hoop dat ik dan in staat ben om te komen, vanavond te horen gekregen dat mijn oom overal uitzaaingen heeft zitten dus aflopende zaak maar hoelang dat gaat duren weten ze niet :([/rquote]

Das zwaar KLO TE man :(

Nou we zien het wel ...

Veel sterkte aankomende dagen

[rquote=1839902&tid=139892&author=Silverspeed][rquote=1839338&tid=139892&author=-BlendjuH-]Das waar Roy ;)

hoop dat ik dan in staat ben om te komen, vanavond te horen gekregen dat mijn oom overal uitzaaingen heeft zitten dus aflopende zaak maar hoelang dat gaat duren weten ze niet :([/rquote]

Nou we zien het wel ...

Veel sterkte aankomende dagen

[rquote=1840569&tid=139892&author=-BlendjuH-][rquote=1839902&tid=139892&author=Silverspeed][rquote=1839338&tid=139892&author=-BlendjuH-]Das waar Roy ;)

Nou we zien het wel ...

Veel sterkte aankomende dagen [/rquote]

Ook van ons veel sterkte silver:thumbup

[rquote=1840569&tid=139892&author=-BlendjuH-][rquote=1839902&tid=139892&author=Silverspeed][rquote=1839338&tid=139892&author=-BlendjuH-]Das waar Roy ;)

Nou we zien het wel ...

Veel sterkte aankomende dagen [/rquote]

Ook van ons veel sterkte silver:thumbup

hey,

dank voor jullie steun, zal het nodig hebben :( gister mijn hond in moeten laten slapen dus 2011 kan voor mij niet **** beginnen.

om toch nog een beetje goed nieuws te brengen: heb een prijsafspraak met mijn pa voor de vectra :) verwachte overdrachtsmaand is juni dus dat is weer een dikke meevaller.

hey,

dank voor jullie steun, zal het nodig hebben :( gister mijn hond in moeten laten slapen dus 2011 kan voor mij niet **** beginnen.

om toch nog een beetje goed nieuws te brengen: heb een prijsafspraak met mijn pa voor de vectra :) verwachte overdrachtsmaand is juni dus dat is weer een dikke meevaller.

[rquote=1840855&tid=139892&author=Silverspeed]hey,

om toch nog een beetje goed nieuws te brengen: heb een prijsafspraak met mijn pa voor de vectra :) verwachte overdrachtsmaand is juni dus dat is weer een dikke meevaller.[/rquote]

achh ja dat kan je wel zeggen :thumbdown en hoe oud was je hond en wat voor een hond was het?

Ok mooi hebje toch iets positiefs om naar uit te kijken...

:thumbup

[rquote=1840855&tid=139892&author=Silverspeed]hey,

om toch nog een beetje goed nieuws te brengen: heb een prijsafspraak met mijn pa voor de vectra :) verwachte overdrachtsmaand is juni dus dat is weer een dikke meevaller.[/rquote]

achh ja dat kan je wel zeggen :thumbdown en hoe oud was je hond en wat voor een hond was het?

Ok mooi hebje toch iets positiefs om naar uit te kijken...

:thumbup

Terug
Naar boven