• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vweetje achterop me Gsi

Zonde man.. Doet zeer om mijn oude kadettje zo terug te zien..

Gelukkig dat je de schade wilt herstellen ! :thumbup

Hij is in goede handen :) En je weet het, mocht je hem ooit kwijt willen dan adopteer ik hem graag weer voor in onze Opel-familie

Grt Erik

[rquote=1843622&tid=140656&author=cd-design][rquote=1843585&tid=140656&author=076 wokkel]

Wel apart dat die polio achter de gril rood is :P

[/rquote]

Polo is van een maatje van me (ook dat nog :P) Daar is vorig jaar een ander front in gegaan...:D[/rquote]

kan dr nu weer in :jerry

[rquote=1843622&tid=140656&author=cd-design][rquote=1843585&tid=140656&author=076 wokkel]

Wel apart dat die polio achter de gril rood is :P

[/rquote]

Polo is van een maatje van me (ook dat nog :P) Daar is vorig jaar een ander front in gegaan...:D[/rquote]

kan dr nu weer in :jerry

[rquote=1846164&tid=140656&author=Spijkcity]klote man.kan je gelijk het kroepoek laten wegwerken[/rquote]

Daarom, elk nadeel heb ze voordeel:P

[rquote=1846164&tid=140656&author=Spijkcity]klote man.kan je gelijk het kroepoek laten wegwerken[/rquote]

Daarom, elk nadeel heb ze voordeel:P

Ik wou net vragen of je de bestuurder van die Polo nog totallos had geslagen, maar blijkt dus een maatje van je te zijn... :D

Succes met het herstellen!

Groet, Ravi

Ik wou net vragen of je de bestuurder van die Polo nog totallos had geslagen, maar blijkt dus een maatje van je te zijn... :D

Succes met het herstellen!

Groet, Ravi

mij voorbij komen lukt hem ook niet. Ookal hebben we er een eaton m65 opgezet. Dus dan maar op deze manier :swear

maar de schade gaat gewoon via de verzekering. Dus het herstellen van me gsi komt zeker goed.

mij voorbij komen lukt hem ook niet. Ookal hebben we er een eaton m65 opgezet. Dus dan maar op deze manier :swear

maar de schade gaat gewoon via de verzekering. Dus het herstellen van me gsi komt zeker goed.

Terug
Naar boven