• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

waar beste verdamper plaatsen

mantadevil

Post veel
hoop binnen kort verder te gaan met de manta ,maar wil de verdamper zo dicht mogelijk bij het menstuk hebben

deze zit tussen me lmm in

wie heeft dan waar de verdamper geplaatst (foto)

je hebt weinig ruimte voor het plaatsen aan deze zijde

andere kant is plek zat ,maar ze hebben mij altijd verteld dat je de verdamper zo dicht mogelijk bij menstuk moet hebben

of maakt dit niet uit

Ja, maar het is ook geen wet van meden en perzen hoor. 50-75 cm is helemaal niet erg. Aan de andere kant van je binnenscherm (tov de LMM) is een mooie plek, vlak voor de accu. sommige mensen krijgen het voor elkaar om de verdamper te monteren in de 'kuil' van de LMM zelf. en anders achter de linkse koplamp. daar had ik 'm altijd zitten en verder nooit geen problemen mee gehad.

Ja, maar het is ook geen wet van meden en perzen hoor. 50-75 cm is helemaal niet erg. Aan de andere kant van je binnenscherm (tov de LMM) is een mooie plek, vlak voor de accu. sommige mensen krijgen het voor elkaar om de verdamper te monteren in de 'kuil' van de LMM zelf. en anders achter de linkse koplamp. daar had ik 'm altijd zitten en verder nooit geen problemen mee gehad.

met linkse koplamp bedoel je neem ik aan bestuurders kant ?????

daar heb ik hem bij de vauxhall ook zitten

werkt ook goed,maar hoor meestal dat je hem beter zo dicht mogelijik bij het mengstuk plaatsen kunt

hoe minder slang hoe beter

met linkse koplamp bedoel je neem ik aan bestuurders kant ?????

daar heb ik hem bij de vauxhall ook zitten

werkt ook goed,maar hoor meestal dat je hem beter zo dicht mogelijik bij het mengstuk plaatsen kunt

hoe minder slang hoe beter

ik heb hem nu aan de linkerkant zitten best lange slang der tussen maar is ook niet mijn voorkeur

div inbouwers gesproken meesten zeggen zo dicht mogelijk is mooiste zo dicht mogelijk bij mengstuk

kan toch zo achter lucht filter ??

ik heb hem nu aan de linkerkant zitten best lange slang der tussen maar is ook niet mijn voorkeur

div inbouwers gesproken meesten zeggen zo dicht mogelijk is mooiste zo dicht mogelijk bij mengstuk

kan toch zo achter lucht filter ??

weet niet of achter lmm plek is

zou die onder inlaat buis komen te hangen

goed maar eens kijken ,maar dacht eens zien wie hem waar hangen heb

weet niet of achter lmm plek is

zou die onder inlaat buis komen te hangen

@ devil

mmmm:hmmz ik hoop toch niet dat ze alemaal fotos gaan plaatsen waar ze hem allemaal hebben hangen:jerry

@ devil

mmmm:hmmz ik hoop toch niet dat ze alemaal fotos gaan plaatsen waar ze hem allemaal hebben hangen:jerry

Terug
Naar boven