• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

waar gaan we op vakantie?

[rquote=1860520&tid=141973&author=Erwin1987]dat had ik al een beetje in gaten door sommige antwoorden.

Erwin[/rquote]

;)

[rquote=1860520&tid=141973&author=Erwin1987]dat had ik al een beetje in gaten door sommige antwoorden.

Erwin[/rquote]

;)

Beste liefhebbers,

Met de Calibra naar Zwitserland. Het huis staat er al dus alleen wat kleding enz. mee, scheelt in gewicht en snelheid....:P:thumbupDe pasjes op en af, de autobahn proberen enz. Eens kijken of het meisje er ook mee overweg kan...Wordt netjes van stal gehaald (de auto), gewassen en gestreken en gaan. Ze moet toch kilometers maken (niet meer dan 5 a 6 duizend per jaar) en dan kan dat mooi met vakantie! Lekker genieten, 2 in 1 zeg maar! Daarna mag ze weer lekker uitrusten op stal en wordt ze bedankt voor bewezen diensten met een hele fijne poetsbeurt.:wors Foto's komen nadien uiteraard!

gr.

dtmcalibra672

Beste liefhebbers,

Met de Calibra naar Zwitserland. Het huis staat er al dus alleen wat kleding enz. mee, scheelt in gewicht en snelheid....:P:thumbupDe pasjes op en af, de autobahn proberen enz. Eens kijken of het meisje er ook mee overweg kan...Wordt netjes van stal gehaald (de auto), gewassen en gestreken en gaan. Ze moet toch kilometers maken (niet meer dan 5 a 6 duizend per jaar) en dan kan dat mooi met vakantie! Lekker genieten, 2 in 1 zeg maar! Daarna mag ze weer lekker uitrusten op stal en wordt ze bedankt voor bewezen diensten met een hele fijne poetsbeurt.:wors Foto's komen nadien uiteraard!

gr.

dtmcalibra672

Grappig, wij hebben net een weekje zuidlaren geboekt (tja mogen wat km's inzitten). Reden van de korte en dichtbij vakantie is dat het een week is voordat me vrouw is uitgerekend. Zit dan graag in de buurt van huis.

Grappig, wij hebben net een weekje zuidlaren geboekt (tja mogen wat km's inzitten). Reden van de korte en dichtbij vakantie is dat het een week is voordat me vrouw is uitgerekend. Zit dan graag in de buurt van huis.

[rquote=1860240&tid=141973&author=sw_reijnders][rquote=1860215&tid=141973&author=arjontje][rquote=1860212&tid=141973&author=sw_reijnders][rquote=1860199&tid=141973&author=arjontje]met een barrel die niet meer dan 500 euro mag kosten.

Naar Scandinavië. :afro [/rquote]

waarom met een barrel? :hmmz[/rquote]

Dat is geweldig.

Gaat via een organisatie genaamd carbagerun.

En dit word onze derde keer (ook voor de carbagerun trouwens.)

Met een oud lijk proberen half Europa door te komen zonder al te veel problemen.

En 's avonds een groot feest op de camping met mede lot genoten. :P

www.carbagerun.nl

[/rquote]

ja logisch :)

dacht al, waarom ga je niet lekker cruizen met de vec.

maar ik snap de gedachtegang

al een mooie Omega A of Vectra A op het oog :P???[/rquote]

Helaas we hebben wat groters nodig. busje of zo.

En met een sintra weten we zeker dat we niet aankomen.:P

[rquote=1860240&tid=141973&author=sw_reijnders][rquote=1860215&tid=141973&author=arjontje][rquote=1860212&tid=141973&author=sw_reijnders][rquote=1860199&tid=141973&author=arjontje]met een barrel die niet meer dan 500 euro mag kosten.

Naar Scandinavië. :afro [/rquote]

waarom met een barrel? :hmmz[/rquote]

Dat is geweldig.

Gaat via een organisatie genaamd carbagerun.

En dit word onze derde keer (ook voor de carbagerun trouwens.)

Met een oud lijk proberen half Europa door te komen zonder al te veel problemen.

En 's avonds een groot feest op de camping met mede lot genoten. :P

www.carbagerun.nl

[/rquote]

ja logisch :)

dacht al, waarom ga je niet lekker cruizen met de vec.

maar ik snap de gedachtegang

al een mooie Omega A of Vectra A op het oog :P???[/rquote]

Helaas we hebben wat groters nodig. busje of zo.

En met een sintra weten we zeker dat we niet aankomen.:P

Waarschijnlijk frankrijk ,normandie of bretagne,met de Swift.

We gaan niet al te ver aangezien vrouwlief in verwachting is;)

Waarschijnlijk frankrijk ,normandie of bretagne,met de Swift.

We gaan niet al te ver aangezien vrouwlief in verwachting is;)

eind juni een paar daagjes F1 in Spanje,en in de nazomer een paar weken USA.

mischien ook weer naar Las Vegas maar dat weten we nog niet zeker.

eind juni een paar daagjes F1 in Spanje,en in de nazomer een paar weken USA.

mischien ook weer naar Las Vegas maar dat weten we nog niet zeker.

Hallo,

Mijn vriendin en ik gaan aansluitend op ons huwelijk op vakantie met het vliegtuig naar Cyprus. Daar verblijven we 15 dagen. Ook al een auto geregeld voor op het eiland. Ben benieuwd hoe het rijden gaat daar. Rijden daar op de Engelse wijze.

Hallo,

Mijn vriendin en ik gaan aansluitend op ons huwelijk op vakantie met het vliegtuig naar Cyprus. Daar verblijven we 15 dagen. Ook al een auto geregeld voor op het eiland. Ben benieuwd hoe het rijden gaat daar. Rijden daar op de Engelse wijze.

Terug
Naar boven