• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

waar group a kopen ?

goedendag ik ben op zoek naar een group a liefst een rvs maar een staal zou ook niet erg zijn als de rvs niet te vinden is

weet iemand waar ik deze nog nieuw kan bestellen ?

alvast bedankt

merci kga zo even biesheuvel eens opzoeken

was net aan het kijken bij ed de boer denk dat deze de goedkoopste is is wel geen rvs dan maar kank wel mee leve als hij maar beetje een mooi geluid maakt :)

iemand andere voorstellen of miss iemand die de zijne verkoopt ofzo

merci kga zo even biesheuvel eens opzoeken

was net aan het kijken bij ed de boer denk dat deze de goedkoopste is is wel geen rvs dan maar kank wel mee leve als hij maar beetje een mooi geluid maakt :)

iemand andere voorstellen of miss iemand die de zijne verkoopt ofzo

ja bij stroeve kan je een group n kopen volgens de site want deze is 60mm en ik wil der een van 63 mm

thx noneed2fear kga eens gauw mailtje sture :)

ja bij stroeve kan je een group n kopen volgens de site want deze is 60mm en ik wil der een van 63 mm

ah oke :) dan hebk niets gezegd :)

maar had stroeve laatst al eens 2 keer een mail gestuurd maar ontvang nooit niks terug daarmee opteer ik toch al een beetje meer voor een andere leverancier:)

ah oke :) dan hebk niets gezegd :)

maar had stroeve laatst al eens 2 keer een mail gestuurd maar ontvang nooit niks terug daarmee opteer ik toch al een beetje meer voor een andere leverancier:)

@opel-motorsport wrote:ja bij stroeve kan je een group n kopen volgens de site want deze is 60mm en ik wil der een van 63 mm

goedkoper dan lahouter is debeukelaere in koekelare google daar eens op die zijn importeerder normaal daarvan en goedkoper dan lahouter normaal gezien

@opel-motorsport wrote:ja bij stroeve kan je een group n kopen volgens de site want deze is 60mm en ik wil der een van 63 mm

goedkoper dan lahouter is debeukelaere in koekelare google daar eens op die zijn importeerder normaal daarvan en goedkoper dan lahouter normaal gezien

@opel-motorsport wrote:ah oke :) dan hebk niets gezegd :)

Ik wilde daar ook een uitlaat bestellen en had ook gemaild om wat te vragen maar geen antwoord ontvangen.

Toen toch maar de uitlaat besteld omdat ik 'm nodig had. Omdat de voorpijp niet bij de levering zat toch maar even gebeld en bleek ik de verkeerde voorpijp besteld te hebben. Dus telefonisch de bestelling veranderd en binnen no-time had ik alles in huis.

Echt een super service :thumb van Stroeve motorsport.

@opel-motorsport wrote:ah oke :) dan hebk niets gezegd :)

Ik wilde daar ook een uitlaat bestellen en had ook gemaild om wat te vragen maar geen antwoord ontvangen.

Toen toch maar de uitlaat besteld omdat ik 'm nodig had. Omdat de voorpijp niet bij de levering zat toch maar even gebeld en bleek ik de verkeerde voorpijp besteld te hebben. Dus telefonisch de bestelling veranderd en binnen no-time had ik alles in huis.

Echt een super service :thumb van Stroeve motorsport.

Terug
Naar boven