• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

waar ingang voor kabel van accu naar binnen

ja dan gewoon gat boren erlangs. als je geen fabrieksaf cruisecontrol hebt loopt daar idd de gaskabel doorheen.

ik ga dat zeker doen, gaatje ernaast boren , bedankt voor alle tips

maar eerst nog een apk en een koppakking,kwam ik zaterdag achter , liter kvs op de 200km/witte rook uit uitlaat bij warme motor/drab in kvs reservoir

helaas zit even tegen maar komt goed

maar eerst nog een apk en een koppakking,kwam ik zaterdag achter , liter kvs op de 200km/witte rook uit uitlaat bij warme motor/drab in kvs reservoir

Gaat lekker zo nu ook nog een hard tikkend geluid in de motor zeker bij koude motor hoor je dat heel goed

Zal wel een klep zijn

Heb de Astra net 10 dagen....

Gaat lekker zo nu ook nog een hard tikkend geluid in de motor zeker bij koude motor hoor je dat heel goed

Zal wel een klep zijn

Heb de Astra net 10 dagen....

Wij rijden een Astra G station en die heeft dat rubber ook niet, heb dus ook een gaatje geboord langs de gaskabel, ging gewoon goed, vijl er wel de braampjes vanaf!

Succes met het motortje, hopen dat het meevalt!

[rquote=1916344&tid=146340&author=kajomidy]ik ga dat zeker doen, gaatje ernaast boren , bedankt voor alle tips

helaas zit even tegen maar komt goed [/rquote]

Wij rijden een Astra G station en die heeft dat rubber ook niet, heb dus ook een gaatje geboord langs de gaskabel, ging gewoon goed, vijl er wel de braampjes vanaf!

Succes met het motortje, hopen dat het meevalt!

[rquote=1916344&tid=146340&author=kajomidy]ik ga dat zeker doen, gaatje ernaast boren , bedankt voor alle tips

helaas zit even tegen maar komt goed [/rquote]

Volgens mij heb ik ooit mijn plus kabel door het zelfde gat geport als waar de kabel van de motor kap opener ook door heen loopt.

Paste precies, en dan zo via de dorpels naar achter.

Volgens mij heb ik ooit mijn plus kabel door het zelfde gat geport als waar de kabel van de motor kap opener ook door heen loopt.

Allemachtig wat een pech

Nu weer ratelende klep(pen) bij warme motor

Lijkt wel een oude diesel

Hoe kan dat toch???

Daar gaan we weer....

Allemachtig wat een pech

Nu weer ratelende klep(pen) bij warme motor

Lijkt wel een oude diesel

Hoe kan dat toch???

Daar gaan we weer....

@daripper wrote:Volgens mij heb ik ooit mijn plus kabel door het zelfde gat geport als waar de kabel van de motor kap opener ook door heen loopt.

dat heb ik nu ook bij me astra f, werkt super, alleen mijn kabel was iets te dik, heb het gat iets op gerekt door met een schroefendraaier er in te roeren :P, zit onder de kap dus niemand die het ziet

@daripper wrote:Volgens mij heb ik ooit mijn plus kabel door het zelfde gat geport als waar de kabel van de motor kap opener ook door heen loopt.

dat heb ik nu ook bij me astra f, werkt super, alleen mijn kabel was iets te dik, heb het gat iets op gerekt door met een schroefendraaier er in te roeren :P, zit onder de kap dus niemand die het ziet

Zo eindelijk, Alles is gemaakt of vervangen, Astra rijdt weer heerlijk

Nu begonnen met de versterker en de sub

Pluskabel via stuurhuis naar accu gelegd

Alle kabels naar achteren getrokken, gewoon het rubber op de dorpels opgeligt en met schroevedraaier kabels erin gewurmt

Ging prima stoelen hoeven er dus niet uit

Maar waar kan ik nu het beste in de kofferbak de aardekabel vast maken?

Zo eindelijk, Alles is gemaakt of vervangen, Astra rijdt weer heerlijk

Nu begonnen met de versterker en de sub

Pluskabel via stuurhuis naar accu gelegd

Alle kabels naar achteren getrokken, gewoon het rubber op de dorpels opgeligt en met schroevedraaier kabels erin gewurmt

Ging prima stoelen hoeven er dus niet uit

Maar waar kan ik nu het beste in de kofferbak de aardekabel vast maken?

Terug
Naar boven