• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waar koopt u uw volgende auto?

Dit soort websites wordt heel veel gebruikt door studenten die een onderzoek moeten uitvoeren voor hun scriptie.

ach waarom zou je het niet invullen, het zijn maar een paar vragen.

als email adres vul ik altijd iets in als a@b.c

dan krijg je ook geen spam :)

origineel gepost door sw_reijnders

Dit soort websites wordt heel veel gebruikt door studenten die een onderzoek moeten uitvoeren voor hun scriptie.

ach waarom zou je het niet invullen, het zijn maar een paar vragen.

als email adres vul ik altijd iets in als a@b.c

dan krijg je ook geen spam :)

email adres hoef je niet in te vullen..

en wat kan er mis mee zijn? je vult nergens je NAW gegevens in of bankrekening nummer :D

ik kijk op div site,s en zoek een paar uit op een rit en ga kijken en heb geld in het zakje en koop zo een auto bij mensen vandaan weg .

en bij het kijken naar de auto kijk ik ook wat voor een volk is het en hoe ziet het er thuis uit ,is ook indicatie .

weet verdomd goed wat ik koop dus heb ik geen moeite mee .probeer meestal met wat centen te handelen als je met geld op de stoep staat kan er net iets meer als bieden via de verkoop site,s

Bert

mijn opels heb ik gekocht bij een Ford en een Hyundai dealer :D

die willen geen opels verkopen maar die willen fords en hyundais verkopen en is de prijs gunstiger :P

En heb al dapper gebruik gemaakt van mijn Bovag garantie beide keren!!

Op de astra na, alle auto's partikulier gekocht..

Astra voor een mooie prijs bij een handelaar gekocht, die kreeg m niet weg door een bijgeluid, wat enkel de multisnaar spanner bleek te zijn. (ringetje ertussen, geluid weg haha..)

Willem

Want??

Ik heb een paar mooie voertuigen partikulier gekocht..

heb eerder wat TEGEN handelaren. die willen echt van de auto af zonder veel gezeur of kosten..

Ik heb mijn auto's gekocht met Historie en het verhaal van de eigenaar erbij...

Ik ben nu al bijna 6 jaar een tevreden partikulier gekochte Vectra V6 rijder.

Willem

tja, ik heb toch al 1x binnen 300 km een geknalde klep gehad en 1x een hele waslijst aan gebreken door de vorige bejaarde MISbruiker.

EN ja die is altijd dealer onderhouden geweest!!

Dat hebben ze voor mij toch mooi in de garantie mogen fixen . . . wat vrij lastig gaat als je je auto particulier koopt.

dat is waar...

Ik licht een auto goed door als ik m koopt..

tot nu toe geen flaters geslagen..

Willem

heb je goed ja geen nieuwe hoop er nog een keer een oude amerikaan by te kopen

uit de usa veel mooier nee voor my geen nieuwe :fy1

oud en degelyk :thumbup

Terug
Naar boven