• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

waar meld ik een hacker.?

Wat dacht je van terug pakken...?

Zulke sneue figuren die denken dat ze slim zijn en kunnen "hacken" moet je goed voor lul zetten op deze manier.

"Hacken" stelt echt geen fiets voor, als je even goed googled en een beetje gegevens van deze jongen zn pc hebt, kan je hem helemaal gek maken!!! :D

Zo upload je "keyloggers" en "remote desktop" apps in een mum van tijd..

Niet gebruiken om er zelf beter van te worden uiteraard, maar dat spreekt voor zich...

Lijkt me iets minder drastisch dan meteen naar die smurfen te gaan.. ;)

En wat is het probleem...? :P

Niemand rijd hier ooit harder dan 120..?

Nog nooit snoepjes gejat..?

Hoeveel topics staan hier om je bolide sneller te maken...?

Waar jullie allebij zelf ook bij betrokken zijn...........? ;)

Dat bedoel ik..

Je ken wel kinderachtig gaan doen over zo veel dingen,

Ik geef deze jongen niet de middelen, maar referenties ;)

En wat is het probleem...? :P

Niemand rijd hier ooit harder dan 120..?

Nog nooit snoepjes gejat..?

Hoeveel topics staan hier om je bolide sneller te maken...?

Waar jullie allebij zelf ook bij betrokken zijn...........? ;)

Dat bedoel ik..

Je ken wel kinderachtig gaan doen over zo veel dingen,

Ik geef deze jongen niet de middelen, maar referenties ;)

[rquote=1885348&tid=143990&author=wellez] maar de politie das wat ver gezocht.maar ik dacht mischien dat jullie iets wisten wat ik er mee kon doen .[/rquote]

Dat vind jij ver gaan....maar als hij denkt dat het je bittere ernst is dan zou ik hem lekker in dat verhaal laten geloven. Even lekker in de waan laten dat je aangifte hebt gedaan ofzo, zo zou ik het doen en dan laat hem maar excuses maken if iets dergelijks.

[rquote=1885348&tid=143990&author=wellez] maar de politie das wat ver gezocht.maar ik dacht mischien dat jullie iets wisten wat ik er mee kon doen .[/rquote]

Dat vind jij ver gaan....maar als hij denkt dat het je bittere ernst is dan zou ik hem lekker in dat verhaal laten geloven. Even lekker in de waan laten dat je aangifte hebt gedaan ofzo, zo zou ik het doen en dan laat hem maar excuses maken if iets dergelijks.

als je de politie ver gezocht vind, wat wil je er dan aan doen?

en ik neem aan dat het om speelgeld van dat spel gaat, en dus geen echt geld, dus alles bij elkaar kun je het er dan net zo goed bij laten zitten jah.

als je de politie ver gezocht vind, wat wil je er dan aan doen?

en ik neem aan dat het om speelgeld van dat spel gaat, en dus geen echt geld, dus alles bij elkaar kun je het er dan net zo goed bij laten zitten jah.

Ik kan je uit ervaring vertellen dat ze helemaal niks hier mee doen, echt absoluut niks!!

Ik zal je niet tegen houden, maar die luie hon... flikk...blauwe jongens zullen niks met jou verhaal doen tot dat het over KP gaat...

Gewoon veelste veel werk voor een ambtenaar...

Wat Astraman zegt, gewoon in natura terug pakken!

Ik kan je uit ervaring vertellen dat ze helemaal niks hier mee doen, echt absoluut niks!!

Ik zal je niet tegen houden, maar die luie hon... flikk...blauwe jongens zullen niks met jou verhaal doen tot dat het over KP gaat...

Gewoon veelste veel werk voor een ambtenaar...

Wat Astraman zegt, gewoon in natura terug pakken!

tsjah, de politie is je beste vriend... zolang ik ze niet zie klopt dat ja ma waneer je ze nodig bent dan heb je er niks aan. ;)

ze zijn er alleen voor je waneer je ze nou juist net NIET nodig bent

tsjah, de politie is je beste vriend... zolang ik ze niet zie klopt dat ja ma waneer je ze nodig bent dan heb je er niks aan. ;)

ze zijn er alleen voor je waneer je ze nou juist net NIET nodig bent

[rquote=1885606&tid=143990&author=Piele]"Hacken" stelt echt geen fiets voor, als je even goed googled en een beetje gegevens van deze jongen zn pc hebt, kan je hem helemaal gek maken!!! :D

[/rquote]

Mja.... het lijkt mij dat als je virusscanner, spyware scanner en firewall up to date is men niet zomaar op je PC komt. Ook als je een WiFi netwerk hebt moet je security goed geconfigureerd zijn.

Ik weet dat er tools zijn om het MSN account door te sluizen of je PC open kan zetten voor een bepaalde gastheer maar veelal moeten dergelijke tools op je PC eerst geïnstalleerd worden en dat kan door een simpel funmailtje komen.

[rquote=1885606&tid=143990&author=Piele]"Hacken" stelt echt geen fiets voor, als je even goed googled en een beetje gegevens van deze jongen zn pc hebt, kan je hem helemaal gek maken!!! :D

[/rquote]

Mja.... het lijkt mij dat als je virusscanner, spyware scanner en firewall up to date is men niet zomaar op je PC komt. Ook als je een WiFi netwerk hebt moet je security goed geconfigureerd zijn.

Ik weet dat er tools zijn om het MSN account door te sluizen of je PC open kan zetten voor een bepaalde gastheer maar veelal moeten dergelijke tools op je PC eerst geïnstalleerd worden en dat kan door een simpel funmailtje komen.

Mja als je bij hem over de vloer komt, gewoon eigenhandig per usb wat software erop knallen en dan in de firewall wat poorten openzetten ofzo. En dan kan thuis de fun beginnen. Gnagnagna :cool:

Mja als je bij hem over de vloer komt, gewoon eigenhandig per usb wat software erop knallen en dan in de firewall wat poorten openzetten ofzo. En dan kan thuis de fun beginnen. Gnagnagna :cool:

veranderen van msn paswoord is strafbaar valt onder computervredebreuk met een max straf tot 4 jaar.

is je paswoord van msn ook daadwerkelijk verandert?

Terug
Naar boven