• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

waar op te letten bij aanschaf vectra?

hey mensen,

ik zou graag willen weten waar ik op moet letten bij aanschaf van een vectra van bouwjaar 98 tot 2000.

heb geen zin in een auto waar dee typische problemen mee spelen zeg maar.

groeten josef

Welkom op het forum.

Een mede vectra rijder heeft er een hele mooie site waar alle punten beschreven staan.

http://www.opelvectra.info/" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb je je keus gemaakt voor een vec zien we de :kewlpics vanzelf wel verschijnen.

Welkom op het forum.

Een mede vectra rijder heeft er een hele mooie site waar alle punten beschreven staan.

http://www.opelvectra.info/" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb je je keus gemaakt voor een vec zien we de :kewlpics vanzelf wel verschijnen.

mooi lijstje!

heb hem even geprint en zal hem over een maand of twee mee nemen.

staan een hoop vectra's op marktplaats voor weinig geld met ca 140.xxx km's is dit te mooi om waar te zijn?

en op de verkoper letten doe ik altijd na aanschaf van de astra G van me meisje waarvan het blok op de weg naar huis vastliep door distririem die knapte ben ik een beetje paranoide... :hmmz

mooi lijstje!

heb hem even geprint en zal hem over een maand of twee mee nemen.

staan een hoop vectra's op marktplaats voor weinig geld met ca 140.xxx km's is dit te mooi om waar te zijn?

en op de verkoper letten doe ik altijd na aanschaf van de astra G van me meisje waarvan het blok op de weg naar huis vastliep door distririem die knapte ben ik een beetje paranoide... :hmmz

ik heb mijn vectra gekocht bij een hyundai dealer

die willen hyundai's verkopen en geen opels

dus dan heb je de garantievoorwaarde van een dealer maar je betaald niet de prijs van een Opel Dealer

maar het blijft altijd goed opletten.

kijk bv ook naar de voet pedaaltjes.

staat er 100dkm op maar die zijn helemaal kaal klopt er iets niet ;)

en als ze hagel nieuw zijn klopt het ook niet

snap je wat ik bedoel.

ik heb mijn vectra gekocht bij een hyundai dealer

die willen hyundai's verkopen en geen opels

dus dan heb je de garantievoorwaarde van een dealer maar je betaald niet de prijs van een Opel Dealer

maar het blijft altijd goed opletten.

kijk bv ook naar de voet pedaaltjes.

staat er 100dkm op maar die zijn helemaal kaal klopt er iets niet ;)

en als ze hagel nieuw zijn klopt het ook niet

snap je wat ik bedoel.

yups ik snap hem!

binnenkort alvast mn azevjes wit laten spuiten door een vriend van me broer bij nissanclub nederland.

kan echt niet wachten tot ik weer een auto heb.

heb gelukkig al een leuke radio de pioneerd 4000ub

leuk compo setje van soundstream die met die chrome filter kastjes.

en een versterker van xplod en een subje van of soundstream of kicker of hifonics.

alleen vraagje is de hoedenplank van een vec sterk genoeg voor 2 hoedenplank speakers?

yups ik snap hem!

binnenkort alvast mn azevjes wit laten spuiten door een vriend van me broer bij nissanclub nederland.

kan echt niet wachten tot ik weer een auto heb.

heb gelukkig al een leuke radio de pioneerd 4000ub

leuk compo setje van soundstream die met die chrome filter kastjes.

en een versterker van xplod en een subje van of soundstream of kicker of hifonics.

alleen vraagje is de hoedenplank van een vec sterk genoeg voor 2 hoedenplank speakers?

hoedeplank van een B sedan is van metaal ... daar kun je beter niet in gaan boren/zagen voor 2 speakers

dan kun je beter in de voor en achterdeuren andere compo's maken :) klinkt ook meteen al goed

hoedeplank van een B sedan is van metaal ... daar kun je beter niet in gaan boren/zagen voor 2 speakers

dan kun je beter in de voor en achterdeuren andere compo's maken :) klinkt ook meteen al goed

de hoedenplank van een sedan is inderdaad van staal en een deel van de kooi contructie

daar zou ik niet in gaan zagen (ook een kweste van veiligheid)

in het geval van de Hatchback zou ik gewoon een multiplex plank maken als je daar zware speakers in wilt hangen.

de hoedenplank van een sedan is inderdaad van staal en een deel van de kooi contructie

daar zou ik niet in gaan zagen (ook een kweste van veiligheid)

in het geval van de Hatchback zou ik gewoon een multiplex plank maken als je daar zware speakers in wilt hangen.

Terug
Naar boven