• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waar staat jouw auto met Oud en Nieuw

Zoals het nu lijkt heeft mijn auto alles overleefd op het eerste gezicht geen vuurwerk schade.Paar vlekjes van siervuurwerk maar zijn er zo af te wassen. :sleeping

Onze Astra heeft lekker warm in de garage gestaan bij vrienden naast een B-manta, Calibra, Astra GTC, Astra GSi en 2 Cadillac's :angel

Straks maar weer ophalen

Ik heb ze allebei meegenomen naar me zus in Almere, waar we een knalfuif gehouden hebben. Kon ik ze lekker in de gaten houden....

stonden beide gewoon op pad

hier komt geen vuurwerk haha

dus lekker makkelijk en geen pijlen door me dak :P

Cabrio staat binnen in de winterstalling (al een paar maanden)

De OPC staat gewoon waar ik op dat moment ben afgelopen oud en nieuw toevallig in een rustig straatje achter het huis van een vriend, anders gewoon voor het huis.

Terug
Naar boven