• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waar toplagers bestellen?

R.Frankhuisen

Post weleens wat
zoals de titel al zegt is mijn vraag waar ik nieuwe toplagers kan bestellen.. ga binnenkort scchroefset monteren en vervang dan gelijk de toplagers.. heb ik bij men andere corsa b ook gedaan..

ik kan namelijk online niks vinden waar k ze kan bestellen.. zou wel gewoon dealer worden denk ik..

alvast bedank

origineel gepost door R.Frankhuisen

zoals de titel al zegt is mijn vraag waar ik nieuwe toplagers kan bestellen.. ga binnenkort scchroefset monteren en vervang dan gelijk de toplagers.. heb ik bij men andere corsa ook gedaan..

ik kan namelijk online niks vinden waar k ze kan bestellen.. zou wel gewoon dealer worden denk ik..

alvast bedank

Gewoon bij de brezan, velba enz.

Edit: kijk op www.h-base.nl en dan onder schokdempers.

Ik vertouw de brezan bij mij niet echt.. heb al meerdere keren spullen hier besteld en iedere keer zat er wel iets verkeerds bij.. verkeerde filters, verkeerde bougies, dus ik bestel eigenlijk altijd bij slager maar die heeft ze niet meer en kan er ook niet meer aan komen:hmmz

Ik vertouw de brezan bij mij niet echt.. heb al meerdere keren spullen hier besteld en iedere keer zat er wel iets verkeerds bij.. verkeerde filters, verkeerde bougies, dus ik bestel eigenlijk altijd bij slager maar die heeft ze niet meer en kan er ook niet meer aan komen:hmmz

Als je op de h-base site kijkt dan kan je het artikel nummer noteren. Dan zou het goed moeten gaan lijkt me.

origineel gepost door arjontje

Even op het net gezocht.

Bij www.heuts.nl zijn ze online te bestellen.

hoe heb je dat nou opgezocht.. :hmmz ik heb via google gezocht en kom op de meest rare internetsite's uit..

maar wederom bedankt weer!! :wors:wors

origineel gepost door arjontje

Even op het net gezocht.

Bij www.heuts.nl zijn ze online te bestellen.

hoe heb je dat nou opgezocht.. :hmmz ik heb via google gezocht en kom op de meest rare internetsite's uit..

maar wederom bedankt weer!! :wors:wors

Via het nummer van monroe.

duparts.nl is wel een stuk duurder zie ik.. scheelt alleen op een toplager 17 euro.. :hmmz

"edit"

ik zie nu op de site van duparts.nl dat het niet voor de corsa B is.. dus die hebben ze daar ook niet...

en daar heb jij weer gelijk in! :thumbup maar goed ik heb tot nu toe alles wat ik nodig had bij slager besteld ook wiellagers enz en nog nooit gezeik gehad met dat het niet pas o.i.d

Originally posted by R.Frankhuisen

duparts.nl is wel een stuk duurder zie ik.. scheelt alleen op een toplager 17 euro.. :hmmz

"edit"

ik zie nu op de site van duparts.nl dat het niet voor de corsa B is.. dus die hebben ze daar ook niet...

corsa a toplager past ook wel..

Maar bel ff met ze..

dan weet je de prijzen en heb je iig orgineel spul...

Terug
Naar boven