• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

waar vind ik poulie x17dt isuzu ( poulie is eraf veel schade

Is isuzu ook als ik wil 1op20/21... als ik wil he.

Stad 1op10/11 en staat behoorlijk rijk, plus doe gemiddeld 10km rijden op un uur.. vol uur draait hij dus.

Nog zuinig voor mij.

x17dtl heb ik nu op 2dagen tijd 400km mee gereden, 1op14 gemiddeld.. ook niet slecht.

Alleen lopen de Meeste Y17DT's GEMIDDELD (dus gecombineerd) 1 op 20 of zuiniger!!!!

X17DT doet gemiddeld 1 op 17 a 18 als ik zo om me heen heb gelezen..

Willem

Door de tip van Mr.F komt er een poulie mijn kant op voor 35,- king: Monteren.. alle goeden spullen ben ik ondertussen al aan het over bouwen.. Rij klaar maken en de export in.

Beter 200,- als 50,- bij de sloop en hij krijgt een 2e leven... maar voor hoelang weet ik niet :jerry

Ik heb ze allebei gehad.

met mn TDS haalde ik 1:20 in de zomer 1:18 in de winter, met de Y17DT 1:22 in de zomer en ook 1:18 in de winter.

Het kan nog zuiniger, maar ik rijd om de snelweh alstijd net iets te hard en houd mijn blokje graag schoon van binnen ;)

Ik heb gisteren hetzelfde probleem meegemaakt. Alleen was de poulie niet volledig afgescheurd, maar draaide de beide helften los over mekaar als de servo bedient werd. De V-riemen stopten met draaien als men vriendin aan het stuur draaide.

Ik heb eerst in men haar gekrabd hoe dat kon en toen bij demontage gezien dat er een rubber dempingslaag tussen zat.

Effe de laspost genomen en de twee vast aan mekaar gelast. :thumb Zonder rubber gaat dat ook.

Eens kijken wat dat geeft.

Terug
Naar boven