• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

waar zijn ze gebleven ?? mijn oude a en b manta

ja eddy je weet maar nooit dan heb je iig wel een super goed blok ahahahaahah hij liep echt super mooi

mja moet tzt nog wel keer s blok hebben maar eens zoeken waar die cc staat :jerry :jerry

ja eddy je weet maar nooit dan heb je iig wel een super goed blok ahahahaahah hij liep echt super mooi

mja moet tzt nog wel keer s blok hebben maar eens zoeken waar die cc staat :jerry :jerry

@ikdenman wrote:tweety bedekte de gehele motorkap ! en die kap was aangepast ivm 6 cilinder

de manta die ik bedoelde is een andere dan, deze heeft nl geen zescilinder

@ikdenman wrote:tweety bedekte de gehele motorkap ! en die kap was aangepast ivm 6 cilinder

@Tiedo wrote:@ikdenman wrote:tweety bedekte de gehele motorkap ! en die kap was aangepast ivm 6 cilinder

die 6 cilinder heb ik er toen uitgehaald ! zit een 1.9 in op lpg met 5bak

@Tiedo wrote:@ikdenman wrote:tweety bedekte de gehele motorkap ! en die kap was aangepast ivm 6 cilinder

die 6 cilinder heb ik er toen uitgehaald ! zit een 1.9 in op lpg met 5bak

is niet die manta in kootstertille tiedo. deze is door popke zelf gebouwd en die tweety is een airbruss van de manta zelf ;)

is niet die manta in kootstertille tiedo. deze is door popke zelf gebouwd en die tweety is een airbruss van de manta zelf ;)

@teungts wrote:is niet die manta in kootstertille tiedo. deze is door popke zelf gebouwd en die tweety is een airbruss van de manta zelf ;)

yep klopt helemaal teun :thumbup

@teungts wrote:is niet die manta in kootstertille tiedo. deze is door popke zelf gebouwd en die tweety is een airbruss van de manta zelf ;)

yep klopt helemaal teun :thumbup

voor zover ik weet wordt de gele a manta op dit moment gerestaureerd ! van de grijze cc tot nu toe geen enkel spoor !

voor zover ik weet wordt de gele a manta op dit moment gerestaureerd ! van de grijze cc tot nu toe geen enkel spoor !

Terug
Naar boven