• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

waarde vraagje

hanskadett

Post veel
daar ik helaas niet weet waar deze vraag te plaatsen dan maar in het vertrouwde dett deel,ik kan een set pls velgen drie delig kopen moeten wel gepolijst en gespoten worden zijn 6x13 et 4 enig idee wat deze nog waard zijn.

en als ik deze opknap welk goedje moet ik gebruiken om de delen te lijmen/dichten

vreemd dat er op het volkswagen forum altijd dikke wielen tekoop staan en hier maar weinig :P maargoed staat er een vraagprijs bij ?? anders zou ik zeggen een honderdje of 3 a 4 ?

De dichting tussen 2 helften weet ik niet. Zal gewone vulkanisatie niet voldoen ?

vreemd dat er op het volkswagen forum altijd dikke wielen tekoop staan en hier maar weinig :P maargoed staat er een vraagprijs bij ?? anders zou ik zeggen een honderdje of 3 a 4 ?

De dichting tussen 2 helften weet ik niet. Zal gewone vulkanisatie niet voldoen ?

er is wat ik ooit begreep bepaalde kit voor

k zou ff vw forum checken daar zijn er vast wel die zoiets hebben gedaan

verder wel dikke wielen alleen jammer dat het 13 inch is anders had t wel leuk geweest voor me cabrio

er is wat ik ooit begreep bepaalde kit voor

k zou ff vw forum checken daar zijn er vast wel die zoiets hebben gedaan

verder wel dikke wielen alleen jammer dat het 13 inch is anders had t wel leuk geweest voor me cabrio

De waarde van de velgen weet ik niet, maar om de velgen af te dichten kan je de kit gebruiken waar geplakte ruiten mee gekit worden, dat is PolyUrethaan-kit.

De waarde van de velgen weet ik niet, maar om de velgen af te dichten kan je de kit gebruiken waar geplakte ruiten mee gekit worden, dat is PolyUrethaan-kit.

Terug
Naar boven