origineel gepost door OpelRoos
1. Je vraagt je nooit af of een auto wel goed genoeg voor je is.
Waarom dan altijd maar meer vermogen willen hebben. (ja, ook bij veel vrouwen speelt dit)
origineel gepost door OpelRoos3. Auto’s spelen geen spelletjes.
Ligt er natuurlijk aan wat voor auto je hebt. Een Italiaan kan rare spelletjes met je spelen door rare storingen.
origineel gepost door OpelRoos4. Het maakt een auto niet uit welke videofilm je gaat kijken.
Ach, als de film te saai is ga je toch gewoon slapen...
origineel gepost door OpelRoos5. Auto’s voelen zich niet bedreigd door jouw intelligentie.
Zie punt 9
origineel gepost door OpelRoos
6. Geweldige auto’s weten niet dat ze geweldig zijn.
aha...
origineel gepost door OpelRoos7. Auto’s hebben geen therapie nodig om hun –rij-gedrag te verbeteren.
Ach, nieuwe velgen, banden, andere remmen, uitlaat, chip, spoiler et cetera et cetera wil vaak wel helpen.
origineel gepost door OpelRoos9. Auto’s corrigeren je niet als je praat.
Zie punt 5
origineel gepost door OpelRoos11. Auto’s vinden het prima als je degelijke schoenen draagt.
Degelijk is in dit geval vaak een oppervlakkige mening.
origineel gepost door OpelRoos12. Auto’s vinden het niet erg dat jij de auto altijd bestuurt.
Ik ken gevallen dat dat wel eens anders is. Gelukkig kan ik niet ontkennen dat dat wel eens bij beide geslacht voor komt.
origineel gepost door OpelRoos13. Auto’s vullen jouw handtas niet met hun spullen.
UH? Ik heb zelf broekzakken....
origineel gepost door OpelRoos14. Het maakt een auto niet uit of je je benen scheert.
Wel of niet scheert?
origineel gepost door OpelRoos16. Auto’s zijn vriendelijk tegen je familie.
Alleen een renauld met een 5 sterren an cap crash test geval.
origineel gepost door OpelRoos17. Auto’s kun je aaien zonder dat het alweer op seks uitdraait
Actie reactie...Met alleen soft gedoe kom je nergens.

:jerry