• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waarom auto's beter zijn dan mannen

zie je wel die mannen zijn allemaal t zelfde hahahha

@chris waarom denk je dat ik atlijd alles in me broekzxakken prop.. kan er ook niemand vragen of er iets in mijn tas kan hahahahaha

Ja nou het is niet dat vrouwen er niet ook wat van kunnen al is het stiekem :P Hoe ging dat nummer ook al weer... Boys will be boys, girls rock your voice of zoiets. Zeg nou maar eerlijk, ergens vind je het nog leuk ook :angel

tja willem.. mij boeit t niet.. zijn niet mijn fotos in zusterpakjes waar ze naar kijken hahaha dat soort fotos heb ik (nog) niet haha

tja heb al eerder geroepen ben net zo'n halve kerel.. vergeet ook rustig mijn tas (als ik eens ene mee heb) in een winkel of restaurant ofzo

Moet wel zeggen dat het erg mooie foto's zouden worden als jij zo'n zusterpakje aan zou doen hoor ;) En dat is serieus uit bewondering niet uit geilheid :thumbup

origineel gepost door biancaatje

tja willem.. mij boeit t niet.. zijn niet mijn fotos in zusterpakjes waar ze naar kijken hahaha dat soort fotos heb ik (nog) niet haha

Kan me wel een andere foto herinneren, van achter het aanrecht.

Keek je niet echt vrolijk op als ik me niet vergis :hmmz

Nee, ik zal je sparen, ga hem niet posten :jerry

origineel gepost door InjectTheVenom

Uit angst voor een Bianca met deegroller die me achterna komt jagen zal ik maar geen u2u sturen... :P

sturen kun je alles. Of ik je antwoord geef is vraag 2 :P

origineel gepost door The_Undertaker

Gezellig wordt 't hier.

@Bianca, je kunt kerels echt niet allemaal over één kam scheren hoor :P

Enne, volgens mij is Inject zo'n wanhopige :jerry

Helemaal als ze geen haar hebben :P:P:P (nee ben er niet een van :P)

Gezellig wordt 't hier.

Hoezo dat :P? Ben gewoon al een tijd single en krijg er steeds meer genoeg van om dat te zijn, mag het even?

origineel gepost door InjectTheVenom

Gezellig wordt 't hier.

Hoezo dat :P? Ben gewoon al een tijd single en krijg er steeds meer genoeg van om dat te zijn, mag het even?

Dat mag :P Het ligt er alleen dubbeldik bovenop, maar dat mag ook. Je hoort mij niet zeggen van niet :P

Terug
Naar boven