• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waarom auto's beter zijn dan mannen

origineel gepost door Dragon_blue

origineel gepost door nova....

@roos hij is goed ... Ik praat ook wel is tegen me vec .. alleen zegt zegt nix trug :D

zo gek is dit toch niet... :P

voor de een wel en de ander niet :D

@Freestyler... chriis die foto is ook heel gemeen hahaha volgens mij was ik toen zelfs nog zwaner en een honda t shirt aan en jij vind t gek da ik boos kijk hahahaha

@The Undertaker.. freestyler en inject ken ik al tijdje.. de een heeft een vrouw en de ander gaat m niet worden.. heb ik al vaak genoeg ruzie mee gehad hahaha dus die vallen zoiezo niet over die kam te scheren hahaha

maja wees eens eerlijk hoe reageren 90% van de mannen hier als er een nieuwe meid zich aan meld ....

edit: ohja @OpelRoos die 1985opelgirl is hard weggerend nou volgens mij ahahahahahaha

Nou Bianc die is niet helemaal eerlijk he, ik ben mijn leven al aan het beteren zoals je begint te merken ;) Als 2 mensen ervoor willen gaan dan moeten ze er ook voor willen werken en ik ben daar echt wel toe bereid.

tja.. kan zijn maar heb je al gezegd punt 1 zoek ik geen relatie..

punt 2 als 2 mensen in het verleden alleen maar ruzie hadden....zal dat nooit gezonde relatie zijn al is de een nog zo veranderd....

origineel gepost door biancaatje

@Freestyler... chriis die foto is ook heel gemeen hahaha volgens mij was ik toen zelfs nog zwaner en een honda t shirt aan en jij vind t gek da ik boos kijk hahahaha

@The Undertaker.. freestyler en inject ken ik al tijdje.. de een heeft een vrouw en de ander gaat m niet worden.. heb ik al vaak genoeg ruzie mee gehad hahaha dus die vallen zoiezo niet over die kam te scheren hahaha

maja wees eens eerlijk hoe reageren 90% van de mannen hier als er een nieuwe meid zich aan meld ....

edit: ohja @OpelRoos die 1985opelgirl is hard weggerend nou volgens mij ahahahahahaha

Idd die foto ja :P

Maar nee, ga hem niet posten.

En idd, ben getrouwd. Vandaag zelfs precies 7 jaar samen. Tering wat gaat dat hard :o

En over 2 weken 4 jaar getrouwd....

Hee dames, opschrijven!

Een man die het kan onthouden :jerry:jerry:jerry

origineel gepost door biancaatje

tja.. kan zijn maar heb je al gezegd punt 1 zoek ik geen relatie..

punt 2 als 2 mensen in het verleden alleen maar ruzie hadden....zal dat nooit gezonde relatie zijn al is de een nog zo veranderd....

Je weet nooit tot je het probeert maar goed dan nog is er punt 1.. had er graag mijn best voor willen doen ;)

toch wel appart hier op het forum, dit is een topic over auto's versus mannen, en het draait uit op datingoproepen/sexpraat, en in dat topic hebben turbootje en martijn het over wat voor auto ze rijden :P

ach het blijft wel slap geouwehoer, dus het is te verw8en dat het een beetje offtopic raakt:P

nog ff ontopic, ga maar eens met je degelijke schoenen in een fiat cinquecento zitten.

krijg je platte neus van omdat je met de koppeling gelijk de rem intrapt, en je elke keer met je snuffert op het stuur ligt :P

tja hangt er net vanaf wat jij onder degelijke schoene verstaat hahahha

ik loop meestal op gympies zou da dan ook gelijk rem en koppeling intrappen?? :D

Nee dan zo'n Fiat 500 Nuova, dat echte oude kleine koekje... heb je amper een enorm scheepswiel voor je snufferd en moet je dubbel klutsen :D Megaheerlijk gebakje dat wel!

gympies valt het wel mee, had het eigenlijk ook over werkschoenen, dat is pas degelijk :P

de oude 500 lijkt me ook wel een x lache op in te rijden, een maat van me heefd een fiat cinq, met een novitec tubo kit erop, is helemaal bruut:D

tja heb geen werkschoenen hahaha vandaar de vraag wat versta jij onder degelijke schoenen hahah

maar zo;n fiatje lijk me wel super om te rijden..

ik heb zelf nog een tijdeje een toyota starlet gehad, rijd lekker pittig, en echt een gooi en smijtautotje in de bochten, omdat ie zo weinig weegt.

denk dat zo'n fiatje hetzelfde is, alleen staat fiat nou niet echt bekend om z'n degelijkheid :P

tja of het degelijk is betwijfel ik ook idd... maar ook of het wel stvig is hihi

had toevallig van de week de discussie over grote of kleine auto en oldtimer of nieuwere auto...

ik vind een grote oldtimer is steviger (kwa ongeluk of iets dergelijks) dan een bijv nieuwe corsa...

en vriend van mij vind van niet.. die vind juist dat ik (Als ik ooit me rijbewijs ga halen haha) ik iets van een astra of corsa moet pakken..

maja ik moet ook ruimte hebben voor mijn 3 kids en mijn hondje(s) dus een corsa lijk me al niks hihihi

Ik heb een oldtimer kadett gehad en believe me Bianca die moet je niet hebben als het op veiligheid aankomt.. Dan kan je beter een nieuwe Corsa nemen inderdaad, die zijn tegenwoordig ook best een stuk groter dan de oudere corsa'tjes!

een c rekord, had ik ook als enige auto, was m'n 2de na een chevrolet corsica, maar is inderdaad heel anders rijden als een corsa'tje ofzo.

je hebt geen stuurbekrachtiging, en toch meer gewicht als een corsa'tje, duus wat lastiger inparkeren, ook al zou de corsa ook geen stuurbekractiging hebben.

ook geen abs ofzo, en je moet aardig meer je best doen op het rempedaal om er wat remvermogen uit te krijgen.

en aangezien je de aandrijving achter hebt en het gewicht niet willen ze wel een beetje driften, maar ook dat kan verkeerd(weet ik helaas uit ervaring).

wil je hier absoluut niet ontmoedigen, ik heb met de mijne ook vele kilometers gemaakt, ook dagelijks naar het werk toe, en op LPG gewoon starten met -12.

dus het kan best, maar er zijn toch een paar zaken die het rijden in zo'n auto wat inspannender maken, en meer oplettendheid vragen dan een corsa, of een goedkope astra/vectra in verband met je kinderen.

weet niet hoe ze in een ongeluk zijn, je hebt voor wel aardig kreukelzone, omdat je motorbok 2 cilinders korter is als de commodore 6 cilinder(zelfde carrosserie).

maar hoe stevig ze zijn bij aanrijdiung in de zijkant weet ik niet, maar ik denk beter als een kleine auto, maar dat je met een modernere auto van zelfde formaat veiliger zit.

maar dat zijn keuzes die je moet maken.

ik denk dat ik een paar ongelukken met mijn rekord had gehad die door de betere remmen van de calibra voorkomen zijn, en had van de winter er ook niet graag mee door de sneeuw gegaan, maar heb nog steeds een beetje spijt van de verkoop

Terug
Naar boven