• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waarom auto's beter zijn dan mannen

ik ben zelf gek van de oldtimer opeltjes.. dus wil eigenlijk graag een ildtimer en dan wl een grote want ja zoals ik al zei meot er met 3 kids en nu nog 1 hond in... (komt van de winter nog puppy bij hihi)

plus dat ik van gemeente(vanwege uitkering) niet jonger mag dan 1998 en ook vanege reuma enzo automaat moet hebben

en ik de c rekord gewoon mooie autos vind hihihihihi

maarrr ik kan eind van t jaar mischien pas voor rijlessen enzo dus heb nog ffkes om erover na te denken en te kijken voor een leuke goeie auto...

ja, dan heb je nog ff om er over na te denken.

c rekord is wel een mooie auto inderdaad(vind de oldtimer opel stations eigenlijk niet veel aan, maar wel practischer voor jouw natuurlijk).

en ligt er ook aan hoeveel je er mee rijd, het is geen auto voor in de file naar het werk toe, maar als je gewoon kunt rijden, misschien lekker binnendoor cruisen zijn het fijne auto's.

en de mijne liep tegen de 180 topsnelheid, en die heeft ie ook vaak gezien, maar daar is het niet echt de ideale auto voor :P

het is vooral boodschappen en kids naar school breng auto hihi

maar moet voor vergaderingen naar den haag 1x per 3 maanden ongeveer

elke maand naar goes de oudste zoon halen

en zo tussendoor nog wel paar keer per jaar naar familie in zaandam...

dus hij moet een beetje van alles wat kunnen haha

ik had hem ook een beetje voor dat soort ritjes, want kon met collega's meerijden naar het werk, en dan is het een goede auto.

nouje een jaar later moest ik er dus zelf elke dag mee naar het werk, 30 km heen en 30 km terug, en dat gaat ook goed.

we zien in 2011 de foto van je nieuwe oldtimer wel verschienen :P

@louwe boh wel een mooie rekord...... ik ben op zich wel beetje handig.. kan zelf wel bougies enzo vervangen verder heb ik gelukkig (door mijn "vele" jaren) in t opelwereldje gelukig veel contacten opgebouwd die aan onderdelen kunnen komen en het zelfs ook nog voor me kunnen maken...

ik weet bijv 2 mensen die van een opel dealer een hele hoop ouwe oldtimeronderdelen hebben gekocht nog nieuw in doos...

dat deel is al over nagedacht hihihi

maar zal toch nog wel 1 a 2 jaar duren voor ik me rijbewijs en de auto heb die ik hebben wil.. dusss alles kumt good hahahah

ben toch wel blij dat er hier nog mannen zijn die niet meteen achter de meiden aan rennen hahahahahah

ben toch wel blij dat er hier nog mannen zijn die niet meteen achter de meiden aan rennen hahahahahah

icon_irre.gif
weet je wel hoe warm het is.........

doe mij maar een airco

icon_lachtot.gif

origineel gepost door obiewan

icon_irre.gif
weet je wel hoe warm het is.........

doe mij maar een airco

icon_lachtot.gif

ik heb een zwembad is da ook goed :P:P

origineel gepost door OpelRoos

Ik heb een oldtimer kadett gehad en believe me Bianca die moet je niet hebben als het op veiligheid aankomt.. Dan kan je beter een nieuwe Corsa nemen inderdaad, die zijn tegenwoordig ook best een stuk groter dan de oudere corsa'tjes!

Bouw je er een rolkooi in, probleem opgelost ;)

origineel gepost door InjectTheVenom

Alleen als er gekoeld water in zit :wors

ja duh... het hier vanmiddag bijna 40 graden was in de schaduw... tuurlijk is hij nie te warm hahahah maarrr ook weer nie te koud..

origineel gepost door OpelRoos

Leeft de dame in kwestie nog of is ze gewoon een interwebz troll?

denk dat ze nu aan het twijfelen is of ze nu niet toch beter een auto kan pakken dan een man :P:P

origineel gepost door 1985Opelgirl

origineel gepost door InjectTheVenom

Het kan helpen dat ze vandaag op vakantie gaat samen met een aantal vriendinnen ;) Ik hou m'n hart vast :o

Dat zou ik zeker doen als ik jou was nu ik op het eiland zit van liefde, seksualiteit en vruchtbaarheid:P.

Kan maar beter dekking zoeken dan, weet niet wat je allemaal op me af gaat sturen van daaruit :o

origineel gepost door 1985Opelgirl

Oke, die vruchtbaarheid gaat je misschien een stap te ver maar je hebt er vast geen problemen mee als ik al mijn liefde en seksualiteit op je afvuurking:

Njah vruchtbaarheid mag je er ook bij doen hoor, absoluut geen problemen met alle 3 nee :D Ben wel benieuwd wat me gaat overkomen :)

origineel gepost door Freestyler

origineel gepost door The_Undertaker

Gezellig wordt 't hier.

@Bianca, je kunt kerels echt niet allemaal over één kam scheren hoor :P

Enne, volgens mij is Inject zo'n wanhopige :jerry

Helemaal als ze geen haar hebben :P:P:P (nee ben er niet een van :P)

:wtf

Laat mij erbuiten....

Ich habe es nicht gewussssssssst:angel

Ennum, gaat lekker hier, Vruchtbaarheids dingens,

Sexualinogwattes met elkaar:jerry

Terug
Naar boven