Tallie GTI, wie zegt nou dat je hier geen menig mag hebben dan ? Waar haal je dat nou vandaan.. Dit is een forum, daar mag toch gediscussieerd worden. Sorry hoor, en mijn excuses mocht ik naar jouw gevoel je verhaal uit proportie hebben gehaald of je evt. hebben beledigd, mijn opdrechte excuses, en dat was dan niet de bedoeling, maar ik probeer hier eea te nuanceren zoals ik eerder zei, en daar ga ik de discussie voor aan. Je zegt zelf (je zei eigenlijk, want je hebt al je berichten weggehaald, wat ik wel jammer vind) 'ik ben nou eenmaal een vw rijder' Dit schreef je in stukje waarin je vertelde over de problemen met je Opel. Wat ik dan me afvraag wat dat er dan mee te maken heeft. Dat is toch niet zo gek ? Bedoel jij zegt dat zelf zo expleciet. Het maakt mij niet uit of je nou eenmaal vw rijder bent, of toyota, of renault of what ever, dat respecteer ik, en ieder voor zich, maar ik probeer me voor te stellen en uit vinden wat dat dan vandoen heeft, hoe dat dan in relatie staat met je problemen met je Opel. Ik begrijp ook niet wat dat dan met uit proportie trekken te maken heeft. Begrijp me niet verkeerd, (en dit zei ik eerder tegen je), ik wil daarmee niet je beklag bagatelliseren, want tuurlijk het is al vervelend zat problemen met de auto.
Maar je zult niet ontkennen, je zei zelf; 'ik ga weer snel terug naar vw' dan, en 'ik ben nou eenmaal vw rijder'
Daarbij, je had hier op deze discussie kunnen wachten natuurlijk, of niet... Zo gek is dat niet. Volgens mij is dit nog steeds een Opel forum, de meeste mensen die hier zitten zijn liefhebbers, en zullen hier niet zitten omdat ze er niet tevreden over zijn. En nogmaals, begrijp niet verkeerd, hier mee is nooit gezegd, en dat zal ook niemand zeggen, en dat staat ook niet in de forum regels, dat je daarmee niet je mening mag hebben of uiten... toch ? En wat ik ook al zei, en zal dat heus niet ontkennen, ook bij of met een Opel is het niet altijd top. Daar zijn niet alleen maar positieve verhalen, helaas heb ik zelf ook mindere ervaring met sommige Opels / Opel modellen gehad.
Nogmaasl, wel jammer dat je je berichten allemaal weg hebt gehaald...
Maar ok no hard feelings verder..