• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

waarom nemen mensen geen contact meer op na een bod

astra-99 dti

Post weinig
waarom nemen mensen geen contact meer op na een bod

sorry moet ff me ergenis ff ergens kwijt

als ik wat op opel forum heb staan en mensen vragen me iets of doen een bod. en je stuurt een bericht terug. waarom krijg je dan nooit meer een reactie op.

sorry maar ik erger me er behoorlijk aan. wie heeft dit nog meer??

dit is ook gepost in het astra gedeelte maar denk dat er meer mensen zijn die zich ergeren.

dan hebben ze meestal geen intresse, en als jij dan een bericht terug stuurt, dan weten ze dat ze het goedkoop kunnen kopen :P

kheb ook wel eens zo'n soort topic neergezet ja over marktplaats.

is niet zo prettig,maar ja het is wat willem zegt dat het fatsoen bij vele verdwenen is.

gr.denis

ja leer er maar mee leven

tis waardeloos ik heb t ook al vaak mogen ervaren

heb nu wel weer wat met suc6 gekocht van marktplaats

:mad:als ik iemand ergens om laat komen doe ik dat op een tijd dat ik zowie zo thuis ben, ik ga er niet meer op wachten. en vaak hoor je er niets meer van:swear

Heb er ook weer eentje hoor

zou wat komen ophalen afgelopen donderdag of zaterdag

niets meer laten horen, tis BTW iemand van het forum alhier...........

Willem

Mag ik ook goede ervaringen met een mede-forummer posten hier? Heb aan een mede-forummer mijn opc verkocht en die komt telkens netjes alles na:thumbup

ow ik heb mijn manta ook met alle plezier via marktplaats verkocht hij kwam m zelfs brengen omdat ik al naar hem gekomen was om m te bekijken:angel

Terug
Naar boven