• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waarom?

Zouden de heren moderators zo vriendelijk willen zijn om mij te zeggen waarom mijn advertentie wordt verwijdert? Dan weet ik ook wat ik fout doe!

Thanks!

Dan snap ik het nog niet echt eigenlijk... Ik verkoop af en toe wat knipperlichtsetjes ( US Lights) uit pure hobby...

Bovendien heb ik hier ook al eens Vraagbaken te koop aangeboden, omdat ik toen (ja ik klink nu echt als handelaar) toevallig in een failliete winkel belandde, daar een doos vraagbaken mee kon nemen waar nog niemand op geboden had en er een paar Opel vraagbaken tussen zaten, waar ik een paar mensen hier blij mee heb kunnen maken die ik anders niet had kunnen bereiken...

Op die manier probeer ik ook US Lights aan te bieden, veel Opels zijn er bij gebaat omdat het gewoon zo gruwelijks tof staat!

Maar ergens snap ik het wel, mijn advertentie ziet er gewoon netjes uit, ik heb er tijd en aandacht aan besteed plus ik heb een website gemaakt voor klantgegevens op te slaan (ja, ik ben toevallig webdeveloper en heb dat als schoolproject toen gemaakt), dan ziet het er te professioneel uit... geloof me, ik ben ook maar hobbyist!

Dan snap ik het nog niet echt eigenlijk... Ik verkoop af en toe wat knipperlichtsetjes ( US Lights) uit pure hobby...

Bovendien heb ik hier ook al eens Vraagbaken te koop aangeboden, omdat ik toen (ja ik klink nu echt als handelaar) toevallig in een failliete winkel belandde, daar een doos vraagbaken mee kon nemen waar nog niemand op geboden had en er een paar Opel vraagbaken tussen zaten, waar ik een paar mensen hier blij mee heb kunnen maken die ik anders niet had kunnen bereiken...

Op die manier probeer ik ook US Lights aan te bieden, veel Opels zijn er bij gebaat omdat het gewoon zo gruwelijks tof staat!

Maar ergens snap ik het wel, mijn advertentie ziet er gewoon netjes uit, ik heb er tijd en aandacht aan besteed plus ik heb een website gemaakt voor klantgegevens op te slaan (ja, ik ben toevallig webdeveloper en heb dat als schoolproject toen gemaakt), dan ziet het er te professioneel uit... geloof me, ik ben ook maar hobbyist!

Wanneer is het commercieel als ik dat vragen mag?

Ja, ik verkoop er af en toe een paar...

Ja, daar maak ik winst op (zoals iedereen doet op zn spullen in dit topic)...

Nee, ik ben en heb geen bedrijf...

Wanneer is het commercieel als ik dat vragen mag?

Ja, ik verkoop er af en toe een paar...

Ja, daar maak ik winst op (zoals iedereen doet op zn spullen in dit topic)...

Nee, ik ben en heb geen bedrijf...

er is een verschil tussen af en toe een onderdeel verkopen en veelverkopen (of de intentie hebben daartoe).

ik noem maar wat; een setje velgen,een bumper zoiets.

als 1 iemand die wil hebben en je verkoopt het is het op.

dan halen wij de advertentie weer weg want op = op je hebt er niks meer aan.

maken ze winst?? meestal hebben ze de spullen ook zelf moeten kopen.

jij verkoopt iets dat je zelf maakt,je hebt er niet 1 maar zoveel als jij wil.

wij weten niet hoeveel je verkoopt!!

je kan wel zeggen 1,maar voor hetzelfde geld zijn het er 35.

je hebt er een website/webshop over gemaakt. (erg mooi zelfs!!!!)

je verleent garantie.

je hebt een inbouwbeschrijving.

je hebt paypal,straks zelfs ideal.

je hebt een eigen logo .

het forum is gratis voor iedereen.

de moderators doen dit beheren in hun vrije tijd

ze krijgen er helemaal niks voor,dat willen ze ook niet.

dan is het in onze ogen niet eerlijk dat jij er geld mee verdient,maakt niet uit hoeveel.

kleine moeite voor je dus hier.

als we dat wel toestaan,kunnen we beter de naam veranderen in marktplaats-opel-forum.

en bovendien zijn er bedrijven die hun eigen topic hebben,er geld voor betalen,waar de jaarlijkse hosting mee betaalt word,domeinnaam enz.

(voor de duidelijkheid,de mods krijgen hier echt niets van,er word wel eens wat beweerd,maar dat is lariekoek)

ook tegenover hun is het niet eerlijk.

je mag wel verkopen,maar dan als bedrijf zijnde en kan je bij danny dat aanvragen.

dat is het wel zo'n beetje eigenlijk

er is een verschil tussen af en toe een onderdeel verkopen en veelverkopen (of de intentie hebben daartoe).

ik noem maar wat; een setje velgen,een bumper zoiets.

als 1 iemand die wil hebben en je verkoopt het is het op.

dan halen wij de advertentie weer weg want op = op je hebt er niks meer aan.

maken ze winst?? meestal hebben ze de spullen ook zelf moeten kopen.

jij verkoopt iets dat je zelf maakt,je hebt er niet 1 maar zoveel als jij wil.

wij weten niet hoeveel je verkoopt!!

je kan wel zeggen 1,maar voor hetzelfde geld zijn het er 35.

je hebt er een website/webshop over gemaakt. (erg mooi zelfs!!!!)

je verleent garantie.

je hebt een inbouwbeschrijving.

je hebt paypal,straks zelfs ideal.

je hebt een eigen logo .

het forum is gratis voor iedereen.

de moderators doen dit beheren in hun vrije tijd

ze krijgen er helemaal niks voor,dat willen ze ook niet.

dan is het in onze ogen niet eerlijk dat jij er geld mee verdient,maakt niet uit hoeveel.

kleine moeite voor je dus hier.

als we dat wel toestaan,kunnen we beter de naam veranderen in marktplaats-opel-forum.

en bovendien zijn er bedrijven die hun eigen topic hebben,er geld voor betalen,waar de jaarlijkse hosting mee betaalt word,domeinnaam enz.

(voor de duidelijkheid,de mods krijgen hier echt niets van,er word wel eens wat beweerd,maar dat is lariekoek)

ook tegenover hun is het niet eerlijk.

je mag wel verkopen,maar dan als bedrijf zijnde en kan je bij danny dat aanvragen.

dat is het wel zo'n beetje eigenlijk

en nog iets,je registreert je hier en wat doe je ???

een verkooptopic maken.

rij je opel??? wat doe je?? wie ben je???

en nog iets,je registreert je hier en wat doe je ???

een verkooptopic maken.

rij je opel??? wat doe je?? wie ben je???

Wat ik doe en wie ik ben heb ik vorige keer uitgelegd in mijn vraagbaak topic, maar die kan ik zo ook niet terug vinden...

Ik verkoop er meer als een dat klopt, ik begrijp jullie helemaal.. de overige argumenten (je hebt een logo/webshop etc) dat doet er niet toe, dat is hobby om de zaakjes in orde te hebben... Ik kan ook gewoon 1 gare advertentie maken en zeggen dat ik een setje us knipperlichten verkoop en meer niet, dat zou anders opgevat worden maar in the end is het hetzelfde...

Dan mag van mij part dit topic weg! de groeten!

Wat ik doe en wie ik ben heb ik vorige keer uitgelegd in mijn vraagbaak topic, maar die kan ik zo ook niet terug vinden...

Ik verkoop er meer als een dat klopt, ik begrijp jullie helemaal.. de overige argumenten (je hebt een logo/webshop etc) dat doet er niet toe, dat is hobby om de zaakjes in orde te hebben... Ik kan ook gewoon 1 gare advertentie maken en zeggen dat ik een setje us knipperlichten verkoop en meer niet, dat zou anders opgevat worden maar in the end is het hetzelfde...

Dan mag van mij part dit topic weg! de groeten!

mja ook ik vind het soms wat vaag

ook ik vrkoop div keren dingen en iedere verkoper wil winst ook hier op forum

wie zegt dat het niet zo is liegt simpel weg

ook ik doe het uit hobbie zo dat ook mijn mede manta rijder (wat ik vind redelijke prijs iets kunnen kopen)

oke ik maak klein beetje winst ik bested het weliswaar aan mijn hobbie)

tja wanneer ben je echt handelaar en wanneer is het hobbie

heb je een mooie site ben je dan handelaar ?

ik weet het niet

soms denk ik ook wel ze zijn te pietlutterig

ps dit is niet beledigend bedoeld (enkel gedachtengang )

mja ook ik vind het soms wat vaag

ook ik vrkoop div keren dingen en iedere verkoper wil winst ook hier op forum

wie zegt dat het niet zo is liegt simpel weg

ook ik doe het uit hobbie zo dat ook mijn mede manta rijder (wat ik vind redelijke prijs iets kunnen kopen)

oke ik maak klein beetje winst ik bested het weliswaar aan mijn hobbie)

tja wanneer ben je echt handelaar en wanneer is het hobbie

heb je een mooie site ben je dan handelaar ?

ik weet het niet

soms denk ik ook wel ze zijn te pietlutterig

ps dit is niet beledigend bedoeld (enkel gedachtengang )

kreeg ook al een u2u omdat ik te veel auto's op het forum had staan en werden mijn advertenties verwijderd ,maar denk dat ze ook de oude advertentie's mee rekenen .

heb bij me ouwe zelf neer gezet dat hij dicht kan ,maar dat gebeurd ook niet altijd

snap dat ze ook hun werk hebben en niet altijd tijd hebben .

maar goed overal gaat wat fout,wil ze ook besllist niet afzeiken.maar even navragen kan zeker geen kwaad.

zelf plaats ik ook wel eens een advertentie voor iemand anders die niet op het forum zit.

kreeg ook al een u2u omdat ik te veel auto's op het forum had staan en werden mijn advertenties verwijderd ,maar denk dat ze ook de oude advertentie's mee rekenen .

heb bij me ouwe zelf neer gezet dat hij dicht kan ,maar dat gebeurd ook niet altijd

snap dat ze ook hun werk hebben en niet altijd tijd hebben .

maar goed overal gaat wat fout,wil ze ook besllist niet afzeiken.maar even navragen kan zeker geen kwaad.

zelf plaats ik ook wel eens een advertentie voor iemand anders die niet op het forum zit.

is en blijft moeilijk kan je ook onder verschillende namen registreren

een beetje handige comp freak weet dat wel goed te regelen

stel dat ik ergens een partij mooie velgen op de kop tik en ik bied

bvb 5 setjes aan beb ik dan handelaar,of wil ik mijn mede

formers mee laten profiteren,en als ik dat spul bvb uit duitsland

moet ophalen mag ik er dan ook wat winst op maken.

en nee dus ben nog steeds geen handelaar.maar er zijn hier

mensen die daar anders over denken,en uiteraard hun goed recht

heb al eens ge oppert een speciaal topic hier voor te maken

bvb.

het groot handels topic.

daar zouden bvb ook andere merken dan opel op kunnen worden geplaats.

maar zo denk ik er dus over en niet iedereen zal deze mening dragen.

vgr tonsr

Terug
Naar boven