• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waarop letten bij aankoop

Gebeurt ook in België. Bij mijn vorige Meriva zocht de merkgaragist op of de accu ooit vervangen was en op zijn pc zag ik de volledige lijst werkzaamheden die ooit aan de wagen waren uitgevoerd, zelfs de werkzaamheden uitgevoerd door een andere merkgaragist. Werkzaamheden die niet door Opel zelf gebeurd zijn, zullen natuurlijk niet terug te vinden zijn.

@Lince wrote:Snap daar dus niks van, dealer in Dordrecht kon dat niet inzien.......of hij wou gewoon niet.

Dat is de grootste onzin van de dealer.

Iedere Opel dealer heeft hier inzage op.

Als ik me niet vergis heel Europa

Is het niet zo dat je de auto in Dordrecht hebt gekocht....je er nu problemen mee hebt...

Even er van uit gaande dat dealer in dordrecht de geschiedenis van jouw auto kent...

maar zijn vingers niet wil branden aan jou probleem met die auto???

Het hoeft natuurlijk niet.

Er is toch nog wel een andere Opel dealer in de omgeving van Dordrecht.

Nee, ik heb hem niet gekocht in Dordrecht. Heb hem bij een universele garage gekocht in Soesterberg.

Volgende week maar eens shoppen bij een andere dealer.

@Lince wrote:Nee, ik heb hem niet gekocht in Dordrecht. Heb hem bij een universele garage gekocht in Soesterberg.

Volgende week maar eens shoppen bij een andere dealer.

Wie weet heeft de dealer er geen zin in omdat

de auto niet van hem af komt.......

Maar goed dat je ook bij een ander gaat kijken :thumbup

Terug
Naar boven