• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

waarschijnlijk herkauwen

en de injectoren

maar past je uitlaat onder je blok

met de '' goede'' pan wel en ''verkeerde'' pan niet denk ik zo

Je moet idd het volgende overzetten van je 2.5 op je 3.0:

- Carterpan

- Olieaanzuigbuis

- In en uitlaatspruitstukken compleet

- Motorsteunen

- Motorkabelboom

- Computer

Volgens mij heb je dan alles wat je nodig bent.

Je moet idd het volgende overzetten van je 2.5 op je 3.0:

- Carterpan

- Olieaanzuigbuis

- In en uitlaatspruitstukken compleet

- Motorsteunen

- Motorkabelboom

- Computer

Volgens mij heb je dan alles wat je nodig bent.

dit moet inderdaad allemaal omgezet worden maar waar ik mee zat was dat ik niet wist dat de carterpan v/d x30xe uit 2 delen bestond,de normale carterpan en een deel dat van binnen aan het onderblok is bevestigd en als dat deel verwijderd is past pas de carterpan v/d c25xe,mede door jullie hulp komt mijn project misschien toch nog af voor sevenum.ik hoop dat andere ombouwers toekomstige hier ook iets aan hebben:D

dit moet inderdaad allemaal omgezet worden maar waar ik mee zat was dat ik niet wist dat de carterpan v/d x30xe uit 2 delen bestond,de normale carterpan en een deel dat van binnen aan het onderblok is bevestigd en als dat deel verwijderd is past pas de carterpan v/d c25xe,mede door jullie hulp komt mijn project misschien toch nog af voor sevenum.ik hoop dat andere ombouwers toekomstige hier ook iets aan hebben:D

had genoeg nagekeken maar nergens iets over gevonden,althans over het carterpan gedeelte dan niet maar het probleem is opgelost,de auto zelf vordert ook ,het audio gedeelte is ook bijna compleet op de dynamo na,alleen nog fatsoenlijk inbouwen.

had mezelf tot sevenum gegeven om alles af te hebben maar dit is waarschijnlijk ijdele hoop.als dat niet lukt doe ik ook rustig aan en heb ik hem volgend jaar helemaal zoals ik hem graag wil hebben(topic greenstuff bij verbouwingen)

had genoeg nagekeken maar nergens iets over gevonden,althans over het carterpan gedeelte dan niet maar het probleem is opgelost,de auto zelf vordert ook ,het audio gedeelte is ook bijna compleet op de dynamo na,alleen nog fatsoenlijk inbouwen.

had mezelf tot sevenum gegeven om alles af te hebben maar dit is waarschijnlijk ijdele hoop.als dat niet lukt doe ik ook rustig aan en heb ik hem volgend jaar helemaal zoals ik hem graag wil hebben(topic greenstuff bij verbouwingen)

Terug
Naar boven